Shopervaringen

Vodafone Ervaringen & Reviews

In de snel ontwikkelende mobiele telecommunicatiemarkt is Vodafone continue bezig diensten, producten en services te verbeteren. Ons doel is overal ter wereld de beste aanwezigheid en de beste verbindingen tegen de beste tarieven te bieden. Daarom werken we uitsluitend met gepassioneerde en getalenteerde mensen vanuit verschillende vestigingen in Nederland. Want alleen op die manier kunnen wij de leider in communicatie blijven die we zijn.

Voordelen voor de klant:
- Als eerste de nieuwste toestellen voor zowel zakelijk als privé
- Uitstekend netwerk
- Altijd scherpe aanbiedingen
- Unieke diensten in de Vodafone Live portal
- Duidelijke tarieven voor bellen, sms-en, multimedia- en datadiensten

door d. Mijnsbergen @ 15-10-2009 om 15:00
2/5 StarStar

Goedenmiddag,
Vorige week werd mijn vriend gebeld door iemand die zei van Vodafone te zijn en een aanbieding voor hem had omdat zijn abonnement bij T-Mobile bijna af liep.
Deze aanbieding hield in een basis2 abonnement van Vodafone met gratis Internet abonnement, nummerbehoud en gratis Nokia N97, nu voor half abonnementsgeld (26 euro p.m). Omdat mijn vriend deze telefoon erg graag wilde hebben is hij akkoord gegaan. Per mail ontving hij een bevestiging van zijn bestelling met daarin een telefoonnummer. Gisteren werd zijn telefoon bezorgd met daarbij het contract. Helaas bleek het contract niet te kloppen. Het maandelijkse bedrag klopte niet, het internet abonnement stond er niet op en er zat een simkaart bij met een ander telefoonnummer. Mijn vriend heeft dezelfde avond naar de klantenservice van Vodafone gebeld. Na talloze pogingen (menu na menu, 20 minuten in de wacht, lijn meerdere keren eruit geknald) kreeg hij eindelijk een medewerker aan de lijn. Deze vertelde hem niets te kunnen doen, omdat het abonnement was aangeboden door Leenart-Heemskerk. Dit is weten wij inmiddels, een bedrijf dat pakketten afneemt bij Vodafone en deze doorverkoopt. De medewerkster gaf ons een telefoonnummer van L-H. Mijn vriend heeft dit gebeld en tot zijn verbazing kreeg hij een bandje te horen van Vodafone. Hetzelfde verhaal als hij het telefoonnummer belde dat in de mailbevestiging stond. Na bij beide nummers 20 minuten in de wacht te hebben gehangen heeft hij neergelegd en teruggebeld naar de klantenservice van Vodafone. Deze bleven erbij dat dit L-H zijn zaak was, en dat zij het moesten oplossen. Na wat googlen vonden we de site van L-H met hierop een ander telefoonnummer dan wat we eerder van Vodafone kregen. De receptioniste nam op en na eenmaal het verhaal uitgelegd te hebben vertelde zij, dat we niet biij hen maar bij Vodafone moesten zijn. Vodafone gebeld, en deze wezen opnieuw naar L-H. De lol was er voor mijn vriend wel vanaf. Hij besloot op dat moment dat hij de telefoon noch het abonnement nog wilde hebben. Ik heb daarna zelf naar Vodafone gebeld om het adres dat ik niet kreeg, de medewerker beweerde ook dat het toestel niet door Vodafone aan mijn vriend was verstuurd. Hij raadde af in te gaan op aanbiedingen die gedaan worden door een ander bedrijf, dit waren volgens hem malafide praktijken. Iets dat mijn vriend niet bewust gedaan heeft, omdat hij pas na het toestel thuis gestuurd te hebben gekregen te weten is gekomen dat dit niet door Vodafone zelf was aangeboden. Toen mijn vriend daarna flink boos zelf nog eens een andere medewerker belde en weer 2x doorverbonden werd kreeg hij te horen dat Vodafone wel de gene is geweest die deze bestelling afgehandeld heeft. Wij sturen de telefoon z.s.m. terug, voor ons geen Vodafone meer. EN Leenart-Heemskerk. Wij zijn met beiden hartstikke klaar.



Heb jij al eens wat besteld bij deze shop? Deel deze ervaring met de rest van Nederland! Geef een rating en beschrijf de ervaring die je hebt. 

Uw Rating:
Uw Naam:
Uw E-mail: (wordt niet openbaar gemaakt)
Kleur van gras? (beveiliging test)
Ja, Shop Ervaringen.nl mag mij speciale aanbiedingen sturen!