Shopervaringen

Hunkemöller Ervaringen & Reviews

In een wereld waarin vrouwen steeds hogere eisen stellen aan zichzelf en tijd kostbaar is, is het lichaam en de verzorging en versiering daarvan in belangrijke mate bepalend voor hoe zij zich voelen.

Look and feel good
Hunkemöller verzorgt voor vrouwen op een verrassende wijze de behoefte om haar lichaam op elk moment en in elke situatie te verzorgen, te verwennen en te versieren door het bieden van bodyfashion en daaraan gerelateerde producten. Hunkemöller kan hierdoor omschreven worden als “the brand that fulfills the needs and wants of women to make them look and feel good anytime, anywhere”. Met deze gedachte heeft Hunkemöller de troeven in hand om marktleider in Europa te worden.

door Rosa @ 14-01-2016 om 10:33
5/5 StarStarStarStarStar

Hele fijne winkel en online webshop. Mijn maat is altijd beschikbaar. De designs van de lingerie sets vind ik heel modieus en ik voel mezelf dan ook op en top sexy in een mooi setje van Hunkemoller. Ik bestel steeds vaker online omdat dit gemakkelijk gaat. Ik weet namelijk mijn bh maat dus dan is onlin bestellen echt heel fijn. Ik raad deze winkel echt aan iedereen aan. Echt hele fijne winkel.


door Li @ 19-07-2013 om 09:33
3/5 StarStarStar

Hierbij een wat positievere ervaring. Na meerdere slechte ervaringen te hebben gelezen (nadat ik al had besteld en geretourneerd) was ik toch een beetje angstig over mijn retour en het wel terugkrijgen van mijn geld. Op de site belooft hunkemoller binnen 10 dagen na retour een retourbevestiging te mailen en daarna het geld over te maken. Toen ik na 10 dagen nog niks had gehoord heb ik dan ook direct gebeld waarbij mij werd verteld dat ik een mail moest sturen met daarin alle gegevens. Dit gedaan en na 2 dagen een retourbevestiging en nog die zelfde dag stond mijn geld weer op mijn rekening. Alsnog niet helemaal op tijd dus, maar toch heel netjes afgehandeld vind ik!


door Barry @ 19-10-2012 om 18:59
1/5 Star

Ongelofelijk slechte webwinkel, 

 

Hunkemoller is mijn favoriete winkel. Helaas slechte ervaring met de webshop. Een artikel was uitverkocht in de off-line winkel. Dus heb ik het besteld via de webshop. 14 dagen laten niets ontvangen. Hunkemoller reageert niet op het contactformulier op de site of een van hun email adressen. En ik krijg dus geen info over mijn bestelling. Heel vervelend. Gelukkig heb ik betaald met PayPal en kan ik dus gebruik maken van hun uitstekende support bij geschillen.

 

Heb mijn geld terug gekregen van PayPal, maar Hunkemoller heeft op geen enkele mail zelfs maar gereageerd. Ook niet die van PayPal.

 

Nooit zaken meer mee doen!


door Sunita @ 12-08-2011 om 05:48
1/5 Star

door Leon @ 06-06-2011 om 11:07
1/5 Star

2x wat bij Hunkemoller besteld, 2x ellende! Eerste keer niet geleerd van mijn fout. Geef ze tot vrijdag anders ga ik aangifte doen bij de politie. Neigt echt naar maffiapraktijken hoe men te werk gaat. Geld werd in eerste instantie na 2 maanden retour gestort in 2e geval wordt geld nu geheel niet retour gestort.
Mijns inziens o plichterij. Onbegrijpelijk gezien de naam welke eraan verbonden is, met diverse prima winkels. Wil je iets van hunkemoller mijn advies: neem geen risico met die duistere webshop maar ga naar 1 van de vele prima winkels.


door Ellemieke @ 16-09-2010 om 14:08
1/5 Star

Enkele maanden geleden bestelling geplaatst en betaald met iDeal, want de optie op acceptgiro betalen was niet mogelijk (terwijl ik wel onder het maximumbedrag voor acceptgiro-betaling zat...heel vreemd). Kreeg geen bevestiging, dus achteraan gemaild maar nooit reactie gehad... Uiteindelijk veel later bezorgd dan op de website staat (3 werkdagen, het duurde wel 2 weken..). Paste niet goed, dus heb hem dezelfde week terug gestuurd. Retourbevestiging pas 3 weken later gekregen, terwijl het pakje dezelfde week dat ik het verstuurd heb al daar was aangekomen (volgens track & trace dus). Dit doen ze, zodat ze natuurlijk langer het geld vast kunnen houden... (rente trekken etc). Enfin, toen zou ik het geld binnen 30 dagen terug krijgen.. En dat is natuurlijk niet gebeurd. Ontzettend veel mailtjes gestuurd, die werden pas na 10 of meer dagen beantwooord (op hun website zeggen ze alle mails binnen 2 dagen te beantwoorden)... En ik kreeg dan ook nog eens geen reacties op al mijn vragen, enkel de mededeling dat mijn retour inderdaad binnen was gekomen (doh, anders had ik die bevestiging toch niet gehad?!) en ik mijn geld nog wel terug zou krijgen.. Maar wanneer, daar werd niet op gereageerd. Daar had ik dus helemaal niks aan! Uiteindelijk toch hun 0900 nummer maar gebeld, en kreeg een niet-Nederlands sprekende medewerker aan de lijn, gelukkig heb ik in Duitsland gewoond en verstond ik hem dus wel, maar ik werd schaamteloos afgesnauwd en afgescheept met het antwoord dat ze nu eenmaal achterliepen met de betalingen en het niet bekend was wanneer ik mijn geld zou krijgen... 3 maanden later kreeg ik eindelijk iets terug... maar dat was slechts een deel van het totaalbedrag! Terwijl ik toch echt alles terug had gestuurd...dus zou ook alles terug moeten krijgen, ook de verzendkosten. Nu weer contact met ze gehad, maar weer hetzelfde verhaal... ze hadden inderdaad alles gehad, maar het was onduidelijk wanneer de rest terug gestort zou worden (???) en de verzendkosten kreeg ik ook maar niet terug, dat wist ze me al wel te vertellen. (Terwijl de website dus aangeeft dat - als je de hele bestelling terug stuurt <zoals ik dus gedaan heb> - je ook de verzendkosten terug krijgt). Ik betwijfel of ik mijn geld ooit nog terug ga zien... maar waar geen twijfel over bestaat is of ik ooit nog eens bij de Hunkemoller webshop iets bestel.... niet dus! Echt waardeloos!



Heb jij al eens wat besteld bij deze shop? Deel deze ervaring met de rest van Nederland! Geef een rating en beschrijf de ervaring die je hebt. 

Uw Rating:
Uw Naam:
Uw E-mail: (wordt niet openbaar gemaakt)
Kleur van gras? (beveiliging test)
Ja, Shop Ervaringen.nl mag mij speciale aanbiedingen sturen!