Shopervaringen

Bonprix Ervaringen & Reviews

Bonprix is de thuiswinkel met mode van hoge kwaliteit en lage prijzen!

door Jannah @ 09-08-2013 om 22:58
2/5 StarStar

De kwaliteit is niet wat het lijkt online. 

Slechte kwaliteit kleding, kleding is altijd minder mooi dan op de website.

BEstelling kwam zo laat aan dat ik was vergeten dat ik wat had besteld. Daarna kreeg ik nog betalingsherinneringen met extra administratiekosten terwijl de rekening al was betaald. NA bellen werd ik wel goed geholpen.


door J. Verspuij @ 20-08-2012 om 08:15
1/5 Star

Slecht, slecht en nog eens slecht. Een aantal artikelen besteld die op voorraad zouden zijn (volgens de site). In de bestellingsbevestiging staat echter iets heel anders (binnenkort leverbaar). Na een telefoontje met de klantenservice blijkt dat binnenkort minimaal 3 weken is.

Volgens de automatische bestellingsbevestiging ontvang je binnen 48 uur je klantgegevens waardoor je kunt inloggen op de website. In mijn geval was dit 5 dagen en met de gegevens die in deze mail staan kun je niet inloggen op de site. Als je met de klantenservice belt bieden ze hun excuses aan en sturen ze je met een kluitje in het riet (Oh, wat vervelend mevrouw, dan zal de website wel een storing hebben). Meer dan dat doen ze niet.

Inmiddels wacht ik al 2 weken op mijn bestelling. Ik heb er weinig vertrouwen in en zou niemand adviseren om te bestellen via deze site!**!


door G @ 14-06-2012 om 19:52
1/5 Star

door Eef @ 16-05-2012 om 14:33
2/5 StarStar

Bon prix, 1 jaar geleden een bestelling gedaan. Bon prix levert niet daar ze mji niet rendabel vonden. ik heb nog nooit in mijn leven rood gestaan was dus een beetje beledigt dat ze dat niet wilde dus niet meer gesjopt. Nu dacht ik ach laat ik het nog eens proberen. 4 artikelen uitgezocht. Netjes onder de 100 euro gebleven. Ik krijg een brief al u artikelen zijn wegens gorte populairiteit uitverkocht. is het toeval , sta ik op een zwarte lijst? Heel apart. Dus rare ervaringen en nog niet eens iets gekocht?

 


door R. Bouma @ 12-04-2012 om 07:41
3/5 StarStarStar

Ik bestel al jaren bij Bonprix en meestal tot tevredenheid. Maar een retourzending kunnen ze blijkbaar niet in het systeem verwerken. Tot mijn verbazing krijg ik een herinnering toegestuurd over een retourzending? Bij drie bestellingen wordt je in de wacht gezet, ook al zijn er twee inmiddels allang betaald. Ze kunnen blijkbaar wel de orderbon verwerken maar niet in het systeem kijken of je inmiddels hebt betaald. Blijkt dan ook nog dat je de bestelkosten van het geretourneerde moet betalen anders blijft dat open staan. Ingewikkeld en apart systeem. Dus er over gebeld een dame aan de lijn die toch wat kortaf reageerd als je zegt dit vreemd te vinden en dat geen enkel ander postorderbedrijf op deze manier werkt. Gesprek wordt dan ook meteen afgekapt! Klant onvriendelijk dus!! Het maten systeem klopt trouwens ook van geen kant meestal moet je wel 1 of 2 maten groter bestellen bij Wehkamp, Otto of Neckermann totaal geen last van. Bonprix deze keer komen jullie niet zo goed uit de verf!!


door Joyce @ 27-12-2011 om 15:02
1/5 Star

door Fien @ 20-12-2011 om 20:15
1/5 Star

Ik heb in oktober een jurkje besteld en meteen betaald via Ideal, toen kreeg ik kinderhempjes toegestuurd ipv mijn jurkje. Maar goed kan gebeuren.... even bellen en het was opgelost dacht ik... Hempjes teruggestuurd en mijn jurkje uiteindelijk gekregen. Nu krijg ik steeds aanmaningen dat ik niet betaald heb. Als je contact met ze opneemt zeggen ze niks retour ontvangen te hebben.. Ik krijg een rekening met een ander ordernummer dan hetgeen wat ik besteld heb, maar het heeft wel dezelfde prijs als het jurkje. Morgen weer bellen dan maar.... ik word niet goed van die facturen.

Al die moeite en ellende voor een jurkje... bestel daar niets, als je pech hebt kom je niet meer van ze af.


door J @ 08-11-2011 om 22:06
1/5 Star

Na bestelling in goed ontvangst gekregen te hebben, gelijk netjes betaald via accept giro. Steeds ontvang ik aanmaningen en incassobureau brieven. Ik heb al 8 keer gebelt en het verhaal uitgelegt dat ik gewoon betaald heb. 2x brief gestuurd (per post) met kopie bankafschrift. De betaling van accept giro met betalingskenmerk is succesvol gedaan naar Bon Prix volgens Rabobank. Nu krijg ik incasso bureau op mijn dak, wat moet ik nu ?? Mijn klacht wordt steeds maar niet opgepakt bij bon prix, en ze zeggen dat ze me terug bellen, dit hebben ze me al 4x beloofd en nog geen enkele hebben ze daadwerkelijk terug gebeld.


door J @ 08-11-2011 om 22:05
1/5 Star

Ik heb in juni een bestelling geplaatst bij Bon Prix. Na bestelling in goed ontvangst gekregen te hebben, gelijk netjes betaald via accept giro. Steeds ontvang ik aanmaningen en incassobureau brieven. Ik heb al 8 keer gebelt en het verhaal uitgelegt dat ik gewoon betaald heb. 2x brief gestuurd (per post) met kopie bankafschrift. De betaling van accept giro met betalingskenmerk is succesvol gedaan naar Bon Prix volgens Rabobank. Nu krijg ik incasso bureau op mijn dak, wat moet ik nu ?? Mijn klacht wordt steeds maar niet opgepakt bij bon prix, en ze zeggen dat ze me terug bellen, dit hebben ze me al 4x beloofd en nog geen enkele hebben ze daadwerkelijk terug gebeld. Nu sta ik dadelijk geregistreerd als wanbetaler bij BKR terwijl ik gewoon kan aantonen dat het betaald is.


door KK @ 14-06-2011 om 12:09
1/5 Star

door margreet @ 06-04-2011 om 09:01
1/5 Star

deze shop houdt zich aan geen enkele regel: levertijden worden fors overschreden, de retourzendingen worden pas na weken ingeboekt en na maanden terugbetaald; Bonprix adverteert met betaling per acceptgiro maar dwingt klanten desondanks om onder rembours te betalen. Zo kan ik nog wel even doorgaan. Er is geen mailadres, klachten worden met standaard berichten geantwoord en de levertijden lopen op tot enkele maanden!!! Daarbij is het niet mogelijk om je als klant uit te schrijven of om GEEN post meer van hen te ontvangen!!! Bezint eer gij begint..



Heb jij al eens wat besteld bij deze shop? Deel deze ervaring met de rest van Nederland! Geef een rating en beschrijf de ervaring die je hebt. 

Uw Rating:
Uw Naam:
Uw E-mail: (wordt niet openbaar gemaakt)
Kleur van gras? (beveiliging test)
Ja, Shop Ervaringen.nl mag mij speciale aanbiedingen sturen!