Shopervaringen

Hudson Reed Ervaringen & Reviews

Hudson Reed maakt kwalitatief zeer hoogstaande badkamerartikelen, zoals badkamerdouches, douchepanelen, badkamerkranen, handdoekradiatoren en badkameraccessoires.Wij bieden 60% online korting en extra korting op grote bestellingen. Wij bieden snelle gratis bezorging en geven 10 jaar fabrieksgarantie op onze producten.



door Mike @ 14-03-2013 om 21:44
5/5 StarStarStarStarStar

Reeds 6 jaar geleden nieuwe design radiatoren besteld. Een bleek bij aflevering beschadigd. Na contact te hebben opgenomen en een foto gestuurd, en binnen 3 dagen een nieuwe gekregen. Gewoon TOP service. De radiatoren gaan nu al 6 jaar mee, en geen enkel probleem. Zeer tevreden dus.


door Hermien @ 03-11-2012 om 18:00
2/5 StarStar

Wij hadden in 2009 een douchepaneel en handdoekenradiator gekocht, zag er goed uit maar in werkelijkheid slechte kwaliteit wordt gauw lelijk. De thermostaat van het douchepaneel is na 3 jaar helemaal verrot en ook de radiator begint al te roesten. Wij adviseren om bij dit bedrijf niets te kopen temeer als je iets terug wilt sturen of vervangen dan kost het je geld om dit naar Engeland te sturen. Contact met dit bedrijf is erg moeizaam! KOOP HIER NIET!!


door Hans de Kruijf @ 26-09-2012 om 16:49
1/5 Star

door Keesmaat @ 06-04-2012 om 09:15
3/5 StarStarStar

Blij dat ik hier nog niets besteld heeft, als je bovenstaande ervaringen zo leest dan maak ik pas op de plaats.


door Michelle @ 29-03-2012 om 12:37
2/5 StarStar

5 jaar geleden artikelen besteld. Eerst ging de radiator een paar jaar geleden roesten hiervoor heb ik meerdere mailtjes gestuurd maar waarop steeds de reactie kwam dat wij maar 1 jaar garantie hebben. Een jaar later het greepje van de nostalgische douche defect. Nieuwe besteld duurde maanden voordat zij eindelijk doorhadden wat het was. Heeeeeeeeeeel veel foto's gestuurd. En... nu is de douchekop afgebroken. 

Wij wonen met zijn tweeen en doen echt geen gekke dingen met deze artikelen! Maar... vind het wel een beetje raar als ik elke x iets moet vervangen gaan deze artikelen maar 5 jaar mee?

Idd goedkoop is hier duurkoop! 

Dus hier niet kopen! 


door sibering @ 23-02-2012 om 19:42
3/5 StarStarStar

wij hebben een radiator van Hudson Reed en die doet het goed. maar! onze regen douche met thermostaat was van tijdelijke aard. De knop om de temperatuur te regeln was binnen een jaar niet meer regelbaar. Ook onze wastafel kraan sputtert de wasbak uit, (vanwege teveel druk) en loop je dus met een natte broek of rok rond. Was wel aanbevolen bij deze wastafel, Na 7 keer de kraan op de tafel te monteren lekt deze nog steeds bij de koppeling van water naar kraan en is zlefs met giveg tape niet op te lossen.

Nog een ding!..deze combinatie werd verkocht als MDF, maar blijkt dus gewoon spaanplaat te zijn..


door Tom @ 09-01-2012 om 21:06
5/5 StarStarStarStarStar

Had een designradiator besteld. Werd binnen drie dagen geleverd. Kon echter niet geplaatst worden. Was 2 dagen te laat met reageren, maar Hudson Reed gaf aan dat zij daarover niet moeilijk deden. Hudson Reed regelde keurig een transporteur om de radiator weer op te halen. Klasse geregeld en bijzonder prettige contacten. Ik bestel hier wel vaker in de toekomst.

 


door willekens @ 24-12-2011 om 14:40
5/5 StarStarStarStarStar

Fijne ecowastafelkraan ontvangen, geen plasctic verchroomd gedoe, maar goede zware kwaliteit. Prijs/kwaliteit prima voor ons.

Fam Willekens uit België


door piet @ 01-12-2011 om 11:00
2/5 StarStar

Douchepaneel bonaire gekocht 2009 na een jaar douchkop lek, eff mail gedaan met foto kreeg een nieuwe douchkop okt 2011,

Nu nov 2011 weer kapot,

Net een mail gedaan of ik nieuwe kan krijgen desnoods een betere type ect.

Goedkoop is duurkoop.


door hans @ 16-11-2011 om 10:58
2/5 StarStar

Foutieve informatie over leverbare artikelen. Wilde een artikel bestellen, maar dat was toen opeens niet op voorraad. Een van de ontvangen artikelen was beschadigd, maar is uiteindelijk wel vervangen. Heb van tevoren een maatvoering (hartmaat leidingen) opgevraagd zodat de installateur alvast voorbereidingen kon treffen en de leidingen op de juiste maat kon aanleggen. Tot drie keer toe gevraagd: u weet het zeker? Met als antwoord: ja hoor, dit is de hartmaat. Achteraf was de doorgegeven maatvoering niet correct. Installateur moest alles weer afbreken en aanpassen, met alle gevolgen van dien en een grote financiële strop. Gaven achteraf ook toe dat ze de hartmaat  niet goed hadden doorgegeven.

Heb geprobeerd om de kosten te verhalen, maar ze lieten me gewoon zitten. Ben wel ruim twee weken aan het lijntje gehouden (vele mails over en weer en foto's gestuurd etc. en ze zouden werken aan een oplossing), maar toen het op vergoeding aankwam, gaven ze niet thuis.

Kortom: onbetrouwbaar.


door hans @ 16-11-2011 om 10:58
1/5 Star

Foutieve informatie over leverbare artikelen. Wilde een artikel bestellen, maar dat was toen opeens niet op voorraad. Heb van tevoren een maatvoering (hartmaat leidingen) opgevraagd zodat de installateur alvast voorbereidingen kon treffen en de leidingen op de juiste maat kon aanleggen. Tot drie keer toe gevraagd: u weet het zeker? Met als antwoord: ja hoor, dit is de hartmaat. Achteraf was de doorgegeven maatvoering niet correct. Installateur moest alles weer afbreken en aanpassen, met alle gevolgen van dien en een grote financiële strop. Gaven achteraf ook toe dat ze de hartmaat  niet goed hadden doorgegeven.

Heb geprobeerd om de kosten te verhalen, maar ze lieten me gewoon zitten. Ben wel ruim twee weken aan het lijntje gehouden (vele mails over en weer en foto's gestuurd etc. en ze zouden werken aan een oplossing), maar toen het op vergoeding aankwam, gaven ze niet thuis.

Kortom: onbetrouwbaar.


door hans @ 16-11-2011 om 10:58
1/5 Star

Heb van tevoren een maatvoering (hartmaat leidingen) opgevraagd zodat de installateur alvast voorbereidingen kon treffen en de leidingen op de juiste maat kon aanleggen. Tot drie keer toe gevraagd: u weet het zeker? Met als antwoord: ja hoor, dit is de hartmaat. Achteraf was de doorgegeven maatvoering niet correct. Installateur moest alles weer afbreken en aanpassen, met alle gevolgen van dien en een grote financiële strop. Gaven achteraf ook toe dat ze de hartmaat  niet goed hadden doorgegeven.

Heb geprobeerd om de kosten te verhalen, maar ze lieten me gewoon zitten. Ben wel ruim twee weken aan het lijntje gehouden (vele mails over en weer en foto's gestuurd etc. en ze zouden werken aan een oplossing), maar toen het op vergoeding aankwam, gaven ze niet thuis.

Kortom: onbetrouwbaar.


door hans @ 16-11-2011 om 10:57
1/5 Star

Heb van tevoren een maatvoering (hartmaat leidingen) opgevraagd zodat de installateur alvast voorbereidingen kon treffen en de leidingen op de juiste maat kon aanleggen. Tot drie keer toe gevraagd: u weet het zeker? Met als antwoord: ja hoor. Achteraf was de maatvoering niet correct. Installateur moest alles afbreken en aanpassen, met alle gevolgen en een grote financiële strop. Gaven achteraf ook toe dat ze de hartmaat niet goed hadden doorgegeven.

Heb geprobeerd om de kosten te verhalen, maar ze lieten me gewoon zitten. Ben wel ruim twee weken aan het lijntje gehouden (vele mails over en weer en foto's gestuurd etc. en ze zouden werken aan een oplossing), maar toen het op vergoeding aankwam, gaven ze niet thuis.

Kortom: onbetrouwbaar.


door hans @ 16-11-2011 om 10:47
1/5 Star

Heb van tevoren een maatvoering (hartmaat leidingen) opgevraagd zodat de installateur alvast voorbereidingen kon treffen en de leidingen op de juiste maat kon aanleggen. Tot drie keer toe gevraagd: u weet het zeker? Achteraf was de doorgegeven maatvoering niet correct. Installateur moest alles weer afbreken en aanpassen, met alle gevolgen van dien en een grote financiële strop. Gaven achteraf ook toe dat ze de hartmaat  niet goed hadden doorgegeven. Heb geprobeerd om de kosten te verhalen, maar ze lieten me gewoon zitten. Ben wel ruim twee weken aan het lijntje gehouden (vele mails over en weer en foto's gestuurd etc. en ze zouden werken aan een oplossing), maar toen het op vergoeding aankwam, gaven ze niet thuis. Kortom: onbetrouwbaar.


door hans @ 16-11-2011 om 10:44
1/5 Star

Heb van tevoren een maatvoering (hartmaat leidingen) opgevraagd zodat de installateur alvast voorbereidingen kon treffen en de leidingen op de juiste maat kon aanleggen. Tot drie keer toe gevraagd: u weet het zeker? Met als antwoord: ja hoor. Achteraf was de maatvoering niet correct. Installateur moest alles afbreken en aanpassen, met alle gevolgen en een grote financiële strop. Gaven achteraf ook toe dat ze de hartmaat niet goed hadden doorgegeven.

Heb geprobeerd om de kosten te verhalen, maar ze lieten me gewoon zitten. Ben wel ruim twee weken aan het lijntje gehouden (vele mails over en weer en foto's gestuurd etc. en ze zouden werken aan een oplossing), maar toen het op vergoeding aankwam, gaven ze niet thuis.

Kortom: onbetrouwbaar.


door hans @ 16-11-2011 om 10:40
1/5 Star

Heb van tevoren een maatvoering (hartmaat leidingen) opgevraagd zodat de installateur alvast voorbereidingen kon treffen en de leidingen op de juiste maat kon aanleggen. Tot drie keer toe gevraagd: u weet het zeker? Met als antwoord: ja hoor, dit is de hartmaat. Achteraf was de doorgegeven maatvoering niet correct. Installateur moest alles weer afbreken en aanpassen, met alle gevolgen van dien en een grote financiële strop. Gaven achteraf ook toe dat ze de hartmaat  niet goed hadden doorgegeven.

Heb geprobeerd om de kosten te verhalen, maar ze lieten me gewoon zitten. Ben wel ruim twee weken aan het lijntje gehouden (vele mails over en weer en foto's gestuurd etc. en ze zouden werken aan een oplossing), maar toen het op vergoeding aankwam, gaven ze niet thuis.

Kortom: onbetrouwbaar.


door hans @ 16-11-2011 om 10:39
1/5 Star

Foutieve informatie over leverbare artikelen. Wilde een artikel bestellen, maar dat was toen opeens niet op voorraad. Heb van tevoren een maatvoering (hartmaat leidingen) opgevraagd zodat de installateur alvast voorbereidingen kon treffen en de leidingen op de juiste maat kon aanleggen. Tot drie keer toe gevraagd: u weet het zeker? Met als antwoord: ja hoor, dit is de hartmaat. Achteraf was de doorgegeven maatvoering niet correct. Installateur moest alles weer afbreken en aanpassen, met alle gevolgen van dien en een grote financiële strop. Gaven achteraf ook toe dat ze de hartmaat  niet goed hadden doorgegeven.

Heb geprobeerd om de kosten te verhalen, maar ze lieten me gewoon zitten. Ben wel ruim twee weken aan het lijntje gehouden (vele mails over en weer en foto's gestuurd etc. en ze zouden werken aan een oplossing), maar toen het op vergoeding aankwam, gaven ze niet thuis.

Kortom: onbetrouwbaar.


door hans @ 16-11-2011 om 10:38
2/5 StarStar

Foutieve informatie over leverbare artikelen. Wilde een artikel bestellen, maar dat was toen opeens niet op voorraad. Een van de ontvangen artikelen was beschadigd, maar is uiteindelijk wel vervangen. Heb van tevoren een maatvoering (hartmaat leidingen) opgevraagd zodat de installateur alvast voorbereidingen kon treffen en de leidingen op de juiste maat kon aanleggen. Tot drie keer toe gevraagd: u weet het zeker? Met als antwoord: ja hoor, dit is de hartmaat. Achteraf was de doorgegeven maatvoering niet correct. Installateur moest alles weer afbreken en aanpassen, met alle gevolgen van dien en een grote financiële strop. Gaven achteraf ook toe dat ze de hartmaat  niet goed hadden doorgegeven.

Heb geprobeerd om de kosten te verhalen, maar ze lieten me gewoon zitten. Ben wel ruim twee weken aan het lijntje gehouden (vele mails over en weer en foto's gestuurd etc. en ze zouden werken aan een oplossing), maar toen het op vergoeding aankwam, gaven ze niet thuis.

Kortom: onbetrouwbaar.


door Richard @ 04-09-2011 om 20:21
4/5 StarStarStarStar
Na een aantal resensie gelezen te hebben op allerlei site’s (na dat ik mijn spullen besteld had) wist ik niet wat ik moest verwachten van Hudson Reed.
De eerste bestelling die ik binnen kreeg was wat fout gegaan kreeg twee kleine en een grote radiator binnen, en moest zijn twee groten en een kleine radiator. Bij de eerste levering  kwam ik er achter dat een van de radiatoren verkeerd schroefdraad getapt was. Na twee keer bellen over
deze apart klachten zowel in het engels als nederlands. Moet ik zeggen Hudson Reed’s service echt top is en ook de klacht werd serieus aangepakt en verholpen (binnen een week) mijn radiators binnen en opgehangen. En moet zeggen de prijs kwaliteit verhouding is goed.
Ik zou iedereen ook zeker willen aanraden om op deze site te kijken. Voor goedkopere en kwalitatief goede radiatoren.
En mochten er problemen zijn kijk op de site bel het nummer en mail ze.
RS Interieurbouw en Montage

door dinja @ 19-08-2011 om 09:07
4/5 StarStarStarStar

Een badkraan en wastafelkraan besteld. Daarna pas de meningen gelezen. Volgens onze loodgieter zijn de maten voor de aansluiting anders dan die van onze leidingen dus was het was lastig aan te sluiten. Maar goed: de wastafelkraan is geplaatst en doet het goed de badkraan heb ik teruggestuurd. Als daar iets mis mee zou zijn zou immers onze hele badombouw gesloopt moeten worden en dat risico was me te groot..

Het terugsturen is wel een dure grap. Aangetekend verstuurd, zware kraan, dus dat kostte me bijna 20 euro. Wel netjes het aankoopbedrag teruggestort gekregen. Dus mijn schade bestaat enkel de kosten voor het terugsturen.

Toch zou ik, achteraf gezien, hier geen kranen meer kopen. Gedoe.

 


door KJA van Gestel @ 26-05-2011 om 08:51
4/5 StarStarStarStar

Had kranen besteld en alles netjes binnen 2 dagen ontvangen. Nou bleek er na installatie eentje lek te zijn! Jammer en als je dan deze reacties hier leest baal je helemaal! Maar niets is minder waar! Heb gebeld met Hudson Reed, gesproken met Robert, gewoon een nette Nederlandse man en die heeft alles netjes geregeld! Binnen 3 dagen hadden wij een nieuwe kraan binnen, die overigens goed is! Wij hebben niets te klagen over de service van Hudson Reed! Gewoon een snelle en goede service!


door Paul @ 17-05-2011 om 16:21
1/5 Star

Jammer dat ik pas gegoogled heb na aankoop.

Een prachtige handdoek designradiator gekocht. Was op tijd binnen, goed verpakt ook met de koppelstukken dus aan de slag.

Leidingen op maat gemaakt en radiator aangesloten. Alles prima tot zover.

Bij het vullen van de ketel had ik al snel lekkage en toen bleek dat de lasnaden van deze chromen radiator lek waren. Nee niet 1 maar een stuk of 4 op verschillenden plaatsen natuurlijk.  Bellen naar Engeland helpt niet. Na het lezen van deze info staak ik (denk ik) verdere pogingen  en zal hier niets meer bestellen, hoe goedko(o)p(er) dan anderen ze ook zijn.

Hudson Reed wellicht is REET een betere naam.


door Ingrid @ 26-03-2011 om 14:50
2/5 StarStar

Na lang over en weer bellen is gisteren onze radiator geleverd. Foute kleur, fout model en foute afmeting. Kan het nog erger fout zijn.


door Jenny @ 26-03-2011 om 10:52
2/5 StarStar

Wij hebben een radiator besteld, hij is snel geleverd, verkeerde kleur, deukjes erin, ontwricht, slechte kwaliteit.

Ik heb een mailtje gestuurd, ben benieuwd hoe lang dit gaat duren, na het lezen van de rest van de berichtjes.


door Astrid @ 10-03-2011 om 16:38
3/5 StarStarStar

Beste mensen,

Ik heb een kraan besteld en was binnen 8 maanden kapot. Omdat ik deze ervaring meer terug vindt vroeg ik me af of iemand toevallig ervaringen heeft met ?

 


door Vincent @ 23-02-2011 om 21:37
1/5 Star

Beste mensen,

Mijn tip: blijf weg van dit bedrijf! Ik heb voor 600 euro aan een kraan en een regen douche besteed bij dit bedrijf. Heb in totaal meerder huizen gerenoveerd en heb dus, naar mijn mening voldoende ervaring met installatie werk, maar heb nog nooit een product gezien dat zo slecht is als de spullen van Hudson Reed. Kranen zijn aan beide kanten gesprongen, douche werkt niet kortom 600 euro naar de ...... Na contact (via de website heb je na een week tegen bericht) wordt er geroepen dat ik het verkeerd heb geinstalleerd en mijn geld niet terug krijg.

Kortom blijf hier a.u.b. bij weg. Heeft mij een hoop tijd, geld en schade gekost. Ik neem mijn schade achteraf, wees zo slim om niet dezelfde fout te maken.

Groeten, Vincent


door WJ Reinders @ 09-02-2011 om 22:28
1/5 Star

Een Hudson Reed muurkraan gekocht omdat ie ongeveer 1/3 koste vergeleken met de andere merken. Een week na dat de druk er op stond barste de kraan bij beide aansluitingen. Resultaat; tegels er weer afbikken, stucwerk kapot, schade aan meubel enzovoort. Onze loodgieter (beroeps) heeft de kraan uiteindelijk helemaal aan elkaar gesoldeerd waardoor deze wonder boven wonder weer werkte. Ik had vast wel een nieuwe kraan kunnen krijgen, maar volgens mijn loodgieter was het risico op herhaling bij een nieuwe kraan groter dan met deze oplossing.
Het is Chinese rotzooi. Het lijkt heel wat, maar het is niks. Koop hier AUB niks, spaar gewoon wat langer.


door Marco @ 06-02-2011 om 16:59
3/5 StarStarStar

Kranen bestelt, na 5 dagen nog niets gezien, dus maar bellen. Aardige nederlands sprekende dame. Bestelling is zoek geraakt, wordt opnieuw opgestuurd. 3 dagen later was het spul binnen, maar mist er een kraan. Weer bellen, deze wordt opgestuurd.

Even afwachten dus


door Wibi @ 11-01-2011 om 22:24
1/5 Star

Ik heb voor mijn overhoop liggende badkamer een inbouwthermostaat gekocht. We hebben een 3 greeps model besteld (en betaald) en 4 dagen later een 2 greeps ontvangen. Ik heb meteen een mail gestuurd met mijn klacht. Deze mail is vorige week woensdag verstuurd, ik heb nog geen enkele reactie. Ook op een opvolgende mail (waarom duurt het zo lang?) krijg ik geen enkele reactie terug.

 

Hudson Reed: graag de klacht over bestelnummer 3049611 oplossen!!

 

After service is tot nu toe erbarmelijk slecht. Het duurt nu al een week. Ik zou deze firma met alle plezier afraden.


door jack @ 21-12-2010 om 19:54
2/5 StarStar

hudson design radiatoor zijn echt slecht, na 3 dagen al lek.het is gewoon poppenspul. mensen kijk uit, het is helemaal niet goedkoop maar een slecht koop!!!!!


door Francisca @ 26-11-2010 om 18:25
5/5 StarStarStarStarStar

Wij hebben een klasieke handdoekradiator besteld, deze was binnen 3 dagen geleverd en ziet er schitterend uit, en onvoorstelbaar voor deze prijs. Deze site is zeker aan te bevelen!


door S. Kielman @ 01-10-2010 om 07:58
2/5 StarStar

Doucheset met kraan besteld. Let op: deze kun je alleen direct aansluiten op 15 mm buis. Aangezien we in Nederland met binnendraads muurbeugels werken past het niet, ook is hier geen passende aansluiting voor te vinden. Ik heb div. mails gestuurd maar hier wordt niet op gereageerd. Gelukkig is onze buurman loodgieter en heeft hij zelf een aansluiting gesoldeerd. De bijgeleverde instructies zijn zeer onduidelijk en alles in Engels. Ik hoop dat de kraan niet al te snel stuk gaat, want dan houdt ik mijn hart vast.  Wilde ook nog een radiator bestellen, maar na deze ervaring toch maar gewoon in Nederland in de winkel gekocht. Dan kan je er tenminste mee terug.


door Petra @ 02-09-2010 om 12:05
4/5 StarStarStarStar

Nog even terugkomend op mijn bericht van 22.02.2010. Na een wat pissige mail in het engels werd mij gevraagd een foto op te sturen van de beschadigde radiator. Tot mijn verrassing werd er daarna binnen een paar dagen een nieuwe radiator afgeleverd, de oude is nooit opgehaald. Pas nadat hij al afgeleverd was werd er een mail verstuurd dat er een vervangen exemplaar verstuurd was... tikkeltje langzaam die engelse mail blijkbaar.

Maar de licht beschadigde radiator komt ook nog wel van pas, dus nu hebben we er eigenlijk 2 voor de prijs van 1:) het kan slechter.

 


door Tim @ 22-06-2010 om 19:58
5/5 StarStarStarStarStar

Een Handdoekradiator en een douchekolomset bestelt. Betaalt dag erna via overschrijving.

Alles netjes in 1x aangekomen echt goed ingepakt (beetje overdreven 3x bubbeltjes plastiek rondom radiator en een doos in een doos voor de douchekolom :)  ik heb 4 dagen moeten wachten maar had eerst paar dagen gewacht vr mijn bestelling te plaatsten aangezien de radiator tijdelijk was uitgeput.  NU ik denk dat je gewoon geluk moet hebben wie je order ontvangt en klaarzet  maar het zou nog niks mogen uitmaken want i ksnap niet goed als je betaalt heb je toch altijd een bewijs dus ..?

 


door sonja @ 08-05-2010 om 22:41
5/5 StarStarStarStarStar

Perfecte levering van een nostalgische handdoekradiator en een nostalgische keukenkraan(waarbij de verloop perfect past op onze leidingen) hulde en dat voor die prijs!!!


door Danielle @ 05-05-2010 om 11:37
4/5 StarStarStarStar

Ik heb 2 maanden geleden een Hudson Reed radiator gekocht en deze werd beschadigd geleverd. Ik heb toen HUdson Reed geprobeerd te bellen, maar ik denk dat de Klantenservice afdeling druk was want ik kreeg geen gehoor en naar Engeland bellen is ook niet al te goedkoop, dus ik heb toen maar een email gestuurd. Na enkele emails hebben ze mij geinformeerd dat ze mij een nieuwe radiator zouden sturen en deze heb ik inderdaad binnen 2 weken ontvangen. In goede staat en hij werkt prima hoor. Dus ik ben erg tevreden met Hudson Reed. Ik heb afgelopen week ook nieuwe Kubix kranen bij hun besteld!


door Q. Kunst @ 23-03-2010 om 20:48
4/5 StarStarStarStar

In december 2009 een handdoekenradiator besteld. Na de bestelling toch een twijfel en nog even op Hudson Reed geGoogled. Shiiit, dan schrik je als je een tros-radar topic tegenkomt met soortgelijke berichten als hier. Ik rekende er op een paar honderd euro kwijt te zijn. Maar 3 dagen later werd de radiator netjes verpakt en in goede staat geleverd. Onze installateur op het hart gedrukt goed op lekken te controleren, maar alles werkte goed. Tja, dan ben ik toch tevreden over de levering. Zou ik er nog een keer bestellen? Nee helaas, ik ga het risisco niet lopen gezien de vele negatieve ervaringen die anderen beschrijven.


door de Jong @ 19-03-2010 om 12:34
1/5 Star

Heb in december 2009 al een radiator besteld. Vele malen gehoord dat de levering zou geschieden, maar helaas na de laatste belofte dat de radiator 16 maart 2010 geleverd zou worden  nog geen radiator gezien. Niet in zee gaan met deze firma als je een artikel binenn enkele weken of maanden wilt hebben Het is gewoon afwachten 


door kluit @ 01-03-2010 om 15:09
3/5 StarStarStar

Vorige e-mail niet goed getypt!De radiator kostte €400,00


door kluit @ 01-03-2010 om 15:08
1/5 Star

heb verkeerde artikel besteld.Wil dit graag ruilen.Wat je ook doet,een e-mail of bellen,je krijgt niet thuis.Ik zit nu met een radiator van €00,00 die wij niet kunnen gebruiken.


door Petra @ 22-02-2010 om 14:25
2/5 StarStar

Wij hebben handdoekradiator gekocht waar kleine beschading op zit bij de koppeling. wat we ook proberen in het nederlands/engels via de website en ook met bellen, we komen niet in contact met deze mensen. Dus... niet in zee gaan met deze mensen idd !!!!!


door joke @ 23-11-2009 om 22:43
5/5 StarStarStarStarStar

Heb een nostalgische handdoekradiator besteld. Werd binnen een paar dagen geleverd. En ziet er schitterend uit! En dat voor die prijs. Dit was zeker niet de laatste bestelling.

Mbt de kranen heb ik begrepen dat de waterdruk in Nederland veel groter is dan in Engeland. En aangezien het Engelse kranen zijn, zijn zij gemaakt voor die markt en niet voor de Nederlandse markt. Waardoor je dus het risico loopt dat ze niet of niet goed functioneren.


door Jeroen @ 18-11-2009 om 20:41
5/5 StarStarStarStarStar

Al meerdere keren besteld bij HudsonReed en ben zeer tevreden over de kwaliteit, deze doet absoluut niet onder voor Grohe, en de service, binnen 3 dagen geleverd! Een keer probleem gehad met een douchekop, gemaild, kreeg na 1 dag antwoord dat er een vervangende douchekop geleverd zou worden en inderdaad ook weer na 3 dagen geleverd, super service. Zeer aan bevolen.


door Albert @ 18-10-2009 om 00:00
2/5 StarStar

Ik heb al 3 kranen gehad inmiddels, en alle 3 zijn ze kapot binnen één jaar tijd! We worden er niet goed van! Steeds als bij ons de verwarming voor het eerst wordt aangezet, geeft de kraan in de douche koud water. Voor ons NOOIT geen kraan meer van Hudson & Reed!

 


door Erna @ 05-03-2009 om 13:00
3/5 StarStarStar

Hebben n douchekolom bij Hudson Reed besteld.De rekening is 12 febr.2009 bij ons afgeschreven en sindsdien NIETS meer gehoord,gelezen of ontvangen.

Ook op de 5 mails GEEN reaktie!!Echt balen,moet nu zien t geld terug te krijgen.Dachten met n goede onlineshop in zee te zijn gegaan....heel erg dat je vertrouwen hierdoor n knauw krijgt!!!



Heb jij al eens wat besteld bij deze shop? Deel deze ervaring met de rest van Nederland! Geef een rating en beschrijf de ervaring die je hebt. 

Uw Rating:
Uw Naam:
Uw E-mail: (wordt niet openbaar gemaakt)
Kleur van gras? (beveiliging test)
Ja, Shop Ervaringen.nl mag mij speciale aanbiedingen sturen!