Shopervaringen

Bakker Hillegom Ervaringen & Reviews

Bakker is het grootste tuinpostorderbedrijf in Europa. Een modern geleide organisatie met meer dan 700 medewerkers en ruim 60 jaar ervaring in het verzenden van planten per post. Onze reputatie is gebouwd op de constante levering van de hoogste kwaliteit bloembollen, rozen, vaste planten, zaden en tuinproducten.







door jeanne de graaf @ 05-03-2018 om 12:37
1/5 Star

wij hebben 5 jan via bakker 3 prachtige kamerplanten besteld en betaald .47.56 euro .we dachten kerstboom eruit planten erin .21 jan zouden ze bij hun binnenkomen en naar ons gestuurd worden maar tot op heden nog niks ontvangen .ons referentienummer is ...........573100903289/0020001798146229/0010070465638?01  .kan iemand mij vertellen wat er aan de hand is ???????????????????????????????????


door A @ 14-02-2018 om 15:40
1/5 Star
Had ik de recensies maar eerst gelezen. Wat een drama dit bedrijf. Op 28 december bestelling geplaatst, moest wachten tot 5 januari i.v.m. vakantie. De zending zou 3-6 dagen onderweg zijn. Op 18 januari maar een mail gestuurd, kreeg excuses, alles bleek niet op voorraad??????? Vermeld dit bij de bestelling. Men verwacht het volgende week te leveren. Ik was het inmiddels zat en eiste het meteen te leveren en anders mijn bestelling te annuleren. Als tegenbericht "u staat ingepland voor 30 januari". Niet mee eens dan zullen wij u geld terugstorten. Op 26 januari kreeg ik te horen dat binnen 10 werkdagen mijn geld op de rekening staat. Helaas is het geld nog niet binnen en heb ik er maar weer een mailtje tegen aan gegooid. DIT IS WERKELIJK WAAR EEN SUPER SLECHT BEDRIJF WAT ZIJN AFSPRAKEN NIET NAKOMT EN ZIJN KLANTEN AAN HET LIJNTJE HOUD. BEN ER ZAT VAN.
door Patrique @ 09-01-2018 om 14:02
1/5 Star

 

Werkelijk de slechtste service ooit! Ik heb andere halve maand gewacht op mijn bestelling en heb nog steeds niks binnen gehad. Nadat ik had gebeld met de klantenservice, omdat mijn pakket niet was aangekomen, werd mij verteld dat mijn pakket binnen 10 dagen geleverd zou zijn. 2 weken later had ik nog steeds niks binnen. Bleek me pakket retour gegaan te zijn. Weer klanten service gebeld. Weer binnen 10 dagen zou mijn bestelling geleverd zijn. Weer niks binnen. Onderhand wacht ik al ander halve maand op me bestelling! Belde naar de klantenservice dat ik er helemaal klaar mee was en me geld terug wilde. Mag ik weer 10 dagen wachten tot me geld op me rekening staat. Afgrijzelijke mensen van de klantenservice die totaal niets doen om je te helpen met je bestelling. Adres wijzigingen kunnen niet. Tijden afspreken kan niet. En een normale reactie krijgen van de half dode persoon aan de telefoon is blijkbaar ook onmogelijk!! Ik hoef jullie planten nooit meer. Tegen de tijd dat ze aankomen zijn ze zo rot als jullie klantenservice personeel!

door katrien @ 13-05-2016 om 05:46
1/5 Star

NOOIT MEER! 

Heb 4 weken geleden een bestelling gedaan en nog steeds niets ontvangen.De onvriendelijke dame van de klantendienst wist me te vertellen dat de planten nog dezelfde week zouden geleverd worden (vorige week dus) maar nog steeds niets ontvangen .Op mijn emails wordt niet gereageerd.Blijkbaart zijn klanten voor hen gewoon lastige mensen (en een bron van inkomsten )die ze daarna gewoon negeren


door karel van hilst @ 12-04-2016 om 08:13
1/5 Star

Vroeger ook al eens besteld bij Bakker. Toe was het toegestuurde plantmateriaal ook van heel bedenkelijke kwaliteit. Een poosje geleden nog maar eens gewaargd, maar helaas dezelfde ervaring als toen. Kort gezegd: plantmateriaal is kleine rommel. Als men deze mini plantjes niet eerst tracht op te kweken naar een normale grootte (voor men ze in volle grond zet) in een serre loopt het falicant af. M.a.w. wat men krijg is super duur en dus een bom geld voor wat men in de plaats krijg. Men tracht mensen bij bestllingen te paaien met allerlei neven rommel gratis te geven. Beter was dit achterwege te laten en beter plantmateriaal toe te sturen!

 

 

 


door Coenders @ 10-06-2015 om 17:57
1/5 Star

Op 2 juni een bestelling gedaan met betaling (dom,dom,dom) Bevestiging gekregen voor een spoedige levering.
Op maandag 8juni gebeld met klantenservice over status. Deze wisten te melden stond verzendklaar. Dus dinsdag afsturen en anders order annuleren met terug storting van het geld in dezelfde week. Was niet mogelijk boekhouding bla,bla bla. Nogmaals aangegeven levering dinsdag (verzenden) anders annuleren. Zou worden teruggebeldt en hoera gebeurde ook. Verzending zal dinsdag uiterlijk woensdag plaatsvinden.

Op woensdag wederom gebeldt, zending was nier weg moest het verhaal weer uitleggen maar er kon geen toezegging gedaan worden voor verzending. Getracht de order te annuleren was mogelijk maar de zending kon worden verstuurd of ik het pakket dan maar wil weigeren bij ontvangst. Al met al zeer slecht met vijfen en zessen geannuleerd en nu maar afwachten wanneer het geld wordt terug gestort. Ik heb hier weinig hoop op en zal dus andere stappen gaan ondernemen.
kortom VOOR MIJ NOOIT MEER BAKKER.


door danielse @ 08-07-2014 om 18:47
3/5 StarStarStar

heb alleen maar tuinverlichting besteld inb april 2014, bericht ontvangen dat de bestelling ok was ontvangen, levering homaar, juli 2014


door Mike @ 10-04-2014 om 13:38
2/5 StarStar

Zeer slecht, 8 fruitbomen besteld, waarvan na een jaar nog 2 over, de rest begaf het al in de eerste maand!

 

Ze beloven je een stek, en je krijgt wat afgekloven stuk wortel! Taybes? taywrotel van 10 cm.

 

ik heb behoorlijke kennis van planten en krijg vaker ook kappotte plantjes nog aan het gaan, maar dit sloeg alles.

 

1x en nooit meer.


door W Treurniet @ 28-08-2013 om 08:57
3/5 StarStarStar

Tot een bestelling is het bij mij niet gekomen, misschien maar goed ook? 

Eerst laadde ik mijn winkelkarretje vol. Toen dacht ik, ik zal een account aanmaken, handig want dan blijft mijn karretje vol als ik later verder ga. Bleek na het maken van een account mijn wagentje leeg!

Weer opnieuw ingevoerd, en even later weer leeg!

Toen had ik het wel gehad en heb ergens anders besteld. Nog een stuk goedkoper ook trouwens.


door u h p @ 17-07-2013 om 17:59
2/5 StarStar

Heb voor 3 weken terug bbq besteld bij Bakker Hillegom. Gelijk gebeld hoelang dit ging duren, zou binnen een week binnen moeten zijn. Maar na week op week te hebben geinformeerd hoelang nog? Kregenwe steeds het zelfde antwoord, binnen een week. Toen maar geanuleerd en elders 1 besteld, na 2 dagen binnen.


door Patricia @ 10-07-2013 om 17:16
3/5 StarStarStar

Hallo, Ik heb helemaal geen ervaring met Bakker Hillegom. Ik heb wel enkel heel erg goede ervaringen met www.intraplant.nl De mensen van deze site houden zich aan hun afspraken en leveren datgene uit wat wordt aangeboden. Altijd heel goede kwaliteit planten. Ze beantwoorden mails altijd correct en snel en je kan ze ook bellen. Intraplant is mijn vaste plantenleverancier. Zo tevrden ben ik nog nooit geweest.


door Hans @ 12-08-2012 om 16:22
2/5 StarStar

Bij Bakker planten besteld en het resultaat (dus kwaliteit) laat zeer te wensen over. 
Omdat ik niet tevreden was heb ik mij afgemeld voor alle emails en mailings met opgave van bovengenoemde reden.
Bakker blijft toch rommel sturen. Gisteren kreeg ik een grote enveloppe met kreten van honderdduizenden euro's te winnen etc. etc.
Dit was voor mij reden om deze enveloppe te weigeren en retour te sturen.
Alle volgende post zal ook retour worden gezonden totdat het ophoudt.
Emails worden direct verwijderd.


door Christiaan @ 15-11-2011 om 17:08
3/5 StarStarStar

door klaas @ 18-09-2011 om 15:25
4/5 StarStarStarStar

wat een gezeur over bakker hillegom. alleen mensen met negatieve ervaringen sturen hun mail. nu dan een positieve ervaring, want wij bestellen altijd naar volle tevredenheid bij bakker hillegom. je kunt zelfs aangeven in welke periode je bestelling wenst te ontvangen i.v.m. plantdatum e.d. niks mis mee dus. bakker hillegom? helemaal super!!!!

 


door marieke @ 09-07-2011 om 14:19
3/5 StarStarStar

ik kan mij herinneren dat in 2001 in de zomer ik voor het hek van bakker in hillegom stond 

en dat ze failliet waren.hing toen een bordje op het hek.toen was het nog gewoon een winkel.

 


door M. van Dijck @ 23-04-2011 om 17:58
1/5 Star

Getsie zeg ! Lees nú pas de vervelende ervaringen na ontvangst van de bestelling van planten.

Opvallend : een jaar of 2 geleden,heb ik in volle tevredenheid planten besteld en gekregen. Nu : een door elkaar gehakseld droog treurig zootje.

Moest ook meerdere keren bellen om te vragen waar de bestelling bleef. ook een geiriteerde dame van de klantenservice...

 Heb een boze mail gestuurd, 5 minuten geleden. Nooit meer Bakker Hillegom !


door colijn @ 07-04-2011 om 17:45
2/5 StarStar

Mij hebben ze vandaag per post een aanbieding gestuurd met daarin dat je als nieuwe klant bij bakker  bepaalde gereedschapskoffers met vers.deelsetten(20,10,50 delig) gratis kunt krijgen en dat je daarmee ook voor een geldbedrag in een goude koffer kunt meespelen om zo 10.000 euro of hoger  te winnen als je de meegestuurde gelukscode goed is.

 Je moet dan zo spoedig mogelijk reageren op de aanbieding, terwijl ze volgens mij mensen dezelfde codes toesturen en je ze dan gewoon heenlokken om vaste klant te worden 


door a @ 07-04-2011 om 14:53
1/5 Star

Oplichters


door sv @ 31-03-2011 om 09:20
3/5 StarStarStar

AUB. BESTEL NOOOOOOOOIT BIJ DIT BEDRIJF!

zware oplichters!

mijn bestelling is 1. uitgedroogd

2. niet zoals op het plaatje ( andere kleur pot etc)

3. ik had een laptop gewonnen heb het aan andere mensen laten lezen omdat het het al niet geloofde. Wij konden niks terug vinden en dachten dat ik het echt had gewonnen!!! nu beweren ze dat het een jaarlijkse loting is wat nergens terug te vinden is!!

 

ik kan nu mijn geld niet terug krijgen, geen nieuwe planten krijgen, geen prijs, kortom ik kan stikken in mijn bestelling want hun hebben mijn geld!!!!!!!

 


door dries @ 17-03-2011 om 10:45
3/5 StarStarStar

Wij hebben een product besteld maar nooit gekregen. 

Zij zouden een bevestigingsmail versturen als het product wordt opgestuurd, dit is nooit gebeurt. Uiteindelijk krijgen wij wel de factuur.

Uiteindelijk blijkt dat ze geen naam op het pakketje hebben gezet waardoor het niet duidelijk was waar het pakketje heen moest. (een ziekenhuis is namelijk best groot..).

De klantenservice was behoorlijk onbeschoft, ondanks dat wij vertelden dat we een naam op hebben gegeven en geen bevestigingsmail hebben gekregen, legde zij de schuld bij ons en het ziekenhuis. Wij moesten gewoon de factuur betalen.


door Frieda van Eerdenburg @ 11-02-2011 om 15:43
3/5 StarStarStar

Dag Meneer Bakker.

Wilt u mij alstublieft geen valse beloftes meer toesturen?

Er is een bestelling van mij naar u verzonden maAR DIE GELDPRIJZEN DIE IK MET ZEKERHEID KREEG zie ik zeker niet ?Wel jammer dat uw bedrijf zich met deze vorm van oplichten bezighoud.U mag van mij stoppen met het sturen van valse beloften.Succes met uw bedrijf.Echt jammer.


door Mklein @ 14-10-2010 om 09:17
3/5 StarStarStar

Ik vind het zo bizar, moet je voor de grap is googlen op Bakker, niets anders dan negatieve ervaringen. Dit geld trouwens ook voor mij, ik heb bijna 4 weken moeten wachten op mijn bestelling. Begin dan geen webshop zou ik zeggen. Maargoed tegenwoordig bestel ik mijn bloemen en planten bij Euroflorist en . Opgelost dus.


door marlies @ 01-09-2010 om 08:31
2/5 StarStar

in het voorjaar heb ik kiwi's besteld (een vrouwelijke en een mannelijke omdat ze niet zelfbestuivend zijn)

Een ervan is niet aangeslagen. Ik krijg een tegoedbon voor de helft, dwz een plant vergoed, maar kan hiermee niet opnieuw de bestelling doen, omdat ik immers niet weet of de vrouwelijke of de mannelijke plant heeft overleefd. Klantenservice reageert in email dat alle vruchtbomen zelfbestuivend zijn. Telefonisch zelfde reactie. Ondeskundig dus. En bovendien: Ik moet wéer mijn factuur opsturen, dan zal men overleggen met de kweker. En als ik zo ontevreden ben, wil men mij wel uit het klantenbestand halen en dan moet ik zelf maar een kweker zoeken.Of het geld terug betalen van die ene plant. Dat noemen ze klantenservice.

 

 

klantenservice


door Maria @ 31-08-2010 om 14:38
1/5 Star

Ik krijg altijd de winnende nr voor de hoofdprijs maar ontvang vervolgens nooit wat. 1e 100 delig bosch, 2e houten kist gevuld met electronika, 3e lcd tv en meerdere keren grote geld bedragen noem maar op. Je moet wel eerst voor minimaal 15 euro bestellen. Is dit oplichting of niet? 


door peter imhof @ 05-10-2009 om 09:42
4/5 StarStarStarStar

laatste lente had ik planten besteld, na lang wachten vroeg ik hoe het zat met bestelling en toen kwam er een adhoc actie op gang, wat helemaal mis is gegaan zodat planten in heel rottige toestand zijn aangekomen - ik dacht toen al dat is echt niets met bakker....maar, even later ben ik door klantendienst gebeld en is mijn klacht in behandeling genomen; omdat planttijd voor die planten ondertussen was verstreken is mij verteld dat ik in september op moment dat opnieuw planting mogelijk was vervangende planten zal krijgen... dit is nu echt gebeurd, alle groenplanten van toen zijn gratis nog eens naar mij gestuurd - dat is dan wel weer een hele goede service! 


door post @ 15-02-2009 om 15:55
4/5 StarStarStarStar

ik heb aardbeiplanten vorig jaar besteld, werden netjes in vermelde tijd bezorgd, en alle planten doen het goed (50stuks) mogelijk in toekomst nog wel eens een bestelling. ook een ruime keus in assortiment, en ben dus een tevreden klant.



Heb jij al eens wat besteld bij deze shop? Deel deze ervaring met de rest van Nederland! Geef een rating en beschrijf de ervaring die je hebt. 

Uw Rating:
Uw Naam:
Uw E-mail: (wordt niet openbaar gemaakt)
Kleur van gras? (beveiliging test)
Ja, Shop Ervaringen.nl mag mij speciale aanbiedingen sturen!