Shopervaringen

zooplus Ervaringen & Reviews

zooplus.nl is dè online-dierenwinkel in Nederland. In ons assortiment met ruime keus vindt u meer dan 6.000 producten voor honden, katten, vissen, vogels en kleindieren. De verzending van de goederen uit onze voorraad geschiedt binnen 24 uur. Vanaf 29 Euro is de bestelling voor de klant verzendkostenvrij. Onze betaalmogelijkheden zijn: per vooruitbetaling en creditcard. Bij een bestelwaarde van meer dan 100 Euro geven wij een korting van 5% op de aankoopwaarde. 

Nieuw: 5 % automatische korting voor nieuwe klanten!

door Astrid Hoogenberg @ 31-03-2016 om 07:57
1/5 Star

Met Pasen 2016 twee zakken diervoerder besteld, totaal € 80,00. Netjes met IDeal betaald. Vervolgens wordt het stil bij dit bedrijf. Na drie dagen eens gebeld, wordt er gezegd "pakket zit in verzending en komt vandaag". Niets ontvangen dus. Zelfs geen bericht van verzending, "track and trace" bericht of wat ook. Vandaag wederom niets. Ze reageren ook niet op mailberichten via het contact formuliet. Aan de telefoon iemand die volgens mij al lang niet meer leeft. Alleen zijn ze het vergeten deze persoon aan te zeggen dat hij dood is. Mijn advies nooit en te nimmer iets kopen bij deze club van oplichters. Voor mij een wijze les geleerd. Ga maar weer gewoon na de fysieke dierenspeciaalzaak.


door diertje @ 28-08-2015 om 15:54
3/5 StarStarStar

Mensen, koop toch uw spullen gewoon bij een goeie dierenspeciaalzaak, die mensen weten veel en de service zal daar ook beter zijn. De goeie dierenspeciaalzaken verdwijnen achter mekaar door dit soort webshops, Bah.


door Willemijn @ 28-11-2013 om 18:37
1/5 Star

Op 14 november j.l kregen we email van Zoolus dat we een betalingsachterstand hadden van €16,01. We zijn al jaren een vaste klant betalen onze bestelling altijd vooruit via Ideal dus we begrepen er niets van. Nu zeggen ze dat we een pakket met kattensteentjes teveel ontvangen hebben en dat we die alsnog moeten betalen. Ineens bleken we ook nog een te geldbedrag te goed te hebben over 2010 (!) en dat hadden ze gelijk maar even verrekend. Hoezo een zooitje bij deze administratie.
Om over die Engelstalige telefoonlijn nog maar te zwijgen want wat ze daar voor een persoon neergezet hebben dat slaat alles.
Vandaag een dreiging met een incasso en om van alle gezeik af te zijn die rottige 16,01 geheel onterecht maar betaald want van dit soort "bedrijven" win je het nooit en kost het uiteindelijk nog meer. We zijn woedend om deze slechte service!!!


door Astrid @ 03-03-2013 om 19:29
5/5 StarStarStarStarStar

door Jacquelien Smit @ 02-03-2013 om 19:39
5/5 StarStarStarStarStar

Ik koop al jaren met volle tevredenheid bij Zooplus , altijd goed gegaan dus ik zou niet weten waarom je er niet zou kopen.

Ook een vriendin van mij heeft goede ervaringen.

 

Zooplus krijgt van mij een  cijfer 9


door nita @ 03-01-2013 om 17:42
1/5 Star

door nita @ 03-01-2013 om 17:34
3/5 StarStarStar

door Joyce @ 12-10-2012 om 08:00
5/5 StarStarStarStarStar

Ben erg tevreden over Zooplus.nl

Heb al meerdere keren voer besteld, altijd goed verpakt en op tijd geleverd.

Vorige week hebben ze me echt positief verrast. Ik had een stoffen bench besteld. Bleek bij binnenkomst een scheurtje in de hoes te zitten. De bench zelf was helemaal onbeschadigd. Ik heb ze gelijk gemaild.

Een reactie van hun kwam de ochtend ernn. Ik moest een foto mailen van de schade. Zo gezegd zo gedaan. Diezelfde middag gelijk weer een reactie van Zooplus. De stoffen bench die ik binnen had gekregen was niet meer leverbaar, dus ik kon geen nieuwe krijgen.

Hun oplossing: Ik kreeg het volledige aankoopbedrag terug en de bench hoefde niet terug naar hun. Dus de bench staat bij mij thuis en ondertussen heb ik het aankoopbedrag alweer terug op mijn rekening gestort gekregen!!!

Hier dus super positief over Zooplus!!!


door Laura @ 30-09-2012 om 11:24
2/5 StarStar

Ik heb op 31.08.2012 een bestelling geplaatst bij zooplus.nl. Deze is netjes binnen de tijd geleverd, maar helaas kapot aangekomen. Kan gebeuren.

Na die zelfde avond gemaild te hebben, en die zelfde avond nog een mail terug gekregen te hebben, is mij verteld dat het beschadigde product (een reismand) opnieuw geleverd zou worden, terug sturen was niet nodig.

Een snel en prima antwoord waar ik op gehoopt had. Ook had ik aangegeven het product voor een bepaalde tijd nodig te hebben, ivm een verhuiszing naar het buitenland, vandaar dat ik de reismand had besteld.

Anderhalve week na de snelle reactie van Zooplus, was ik helaas alsnog genoodzaakt een andere reismand aan te schaffen in een dierenwinkel. Ik heb niks vernomen van Zooplus, en de reismand is niet aangekomen. Ook heb ik mijn geld sinds dien niet weer gezien.

De dag daarna heb ik direct gemaild, wat onderhand al weer zo'n 2 weken geleden is, met de vraag mijn geld terug gestort te krijgen op mijn rekening, aangezien ik de reismand niet heb ontvangen, en ik onderhand in Denemarken zit, dus niks meer aan een reismand in NL heb. Tot vandaag heb ik helaas nog steeds geen reactie gehad.

Ik heb weer een mail gestuurd, waarin staat dat als ik het geld niet snel op mijn rekening zie, ik maatregelen ga nemen.

Er jammer dat het zo moet gaan, want ik was altijd erg tevreden over de levering en service van zooplus, en snap niet waarom ik zo lang moet wachten op een lullig bedrag van €22,20....


door DB @ 25-08-2012 om 21:25
1/5 Star

Paar dagen geleden een Co2 set bestelt. Ging soepel en had al snel de track en trace code. Volgende dag had ik het binnen. Zoals we allemaal weten is bij dit soort bedrijven de eerste order altijd snel en netjes geleverd. Nu kom ik bij mijn 2e order.Op 23-8-2012 bestelt een JBL k co2 fles. Zoals verwacht ging het helemaal fout bij mijn 2e order wat ik ook wel verwacht had. Voor de mensen die het nog niet weten is dat zooplus hun handel opslaat bij Rhenus logistics in Tilburg en deze verwerken het ook. Netjes mijn track en trace code ontvangen. Volgende dag status stond nog steeds op "zending voorbereiden" Onderzoek met PostNL ingesteld. Ik werd terug gebeld door PostNl en het pakketje is vergeten en of niet meegegeven aan de PostNL Bezorger. Ik mailen naar de klantenservice, deze meneer of mevrouw beweerde dat PostNL een vertraging had in het systeem, wat uiteraard niet zo was en dat heeft PostNL bevestigt. Dus ik bellen met customer service in duitsland.

Nu begint de ellende pas!. De mevrouw die ik aan de lijn had sprak slecht Engels even later deed ik mijn verhaal en er werd zomaar opgehangen. Dus ik weer terug bellen en een andere mevrouw aan de telefoon beweerde op een onbeschoft toon dat de verbinding zomaar verbroken was. Leuke is dat ze niet weten dat Rhenus logitic gewoon het pakketje vergeten was mee te geven aan PostNL. Ze blijven maar volhouden order is "DISPATCH" Jah zo staat het in het systeem. Maar in werkelijkheid is het heel anders. Ik heb zo het idee dat het oostblokker zijn die de telefoon opnemen, dit zo te horen aan hun slechte engels en accent

Wat ook opgevallen is dat als je zooplus mail op het Nederlandse email adres is dat ze altijd de oude headers verwijderen en nooit een volledige naam bij vermelden met wie nu gemailt heeft. Het is namelijk altijd "uw service-team van zooplus" (makkelijke manier om jezelf in te dekken").Ik weet niet hoe groot het team is, later is gebleken de persoon die in het Nederlands terug mailt gewoon thuis zit te mailen. Dit noemde ze zogenaamd een "Home office". Ik heb meneer of mevrouw die mij mailde al meerdere keren gevraagt om hem of haar volledige naam te vermelden in de mail en de oude headers te laten staan. je ziet heel vaak dat ze een verkeerd antwoord geven dat niet met je vraag te maken heeft. Dit omdat ze de vraag niet goed lezen en niet terug kunnen lezen omdat ze deze verwijdert hebben.

Het leuke is dat je altijd aan het einde van de mail regelmatig het volgende ziet staan : "Wij werken er voortdurend aan om onze klanttevredenheid te verbeteren. Uw tip is daarom zeer waardevol voor ons."

Helaas heb ik gemerkt dat ze er niks mee doen!.

ZooPlus is niet meer mijn eerste keus. Kleinere orders zijn te overzien. Grotere orders raad ik hier niemand wat te bestellen.

Ik heb ondertussen het management weten te bereiken in Duitsland van zooplus. Ook ik vind dat ze het daar horen te weten wat hier in Nederland gebeurt met orders en hoe er word om gegaan met klanten.


Ik heb het pakketje uiteindelijk op 25-8-2012 ontvangen.


door christel @ 12-06-2012 om 12:54
5/5 StarStarStarStarStar

reeds voor de tweede keer besteld en nog steeds tevreden.Heb 8 poezen en de rekening is dan wel vlug gemaakt als je steeds u voeding in belgische dierenwinkels kocht.Het voordeel is zo een 150 euro per maand dat ik nu uitspaar.Ook steeds snelle levering binnen de 2 dagen staan ze aan mijn deur.Ja ik ben echt een tevreden klant.Ook kan je je pakje volgen via interenet wanneer ze juist leveren.


door pim @ 27-02-2012 om 14:12
3/5 StarStarStar
heb op 20/02/2012 twee hagen glo t5 lichtbalken bij zooplus besteld en betaald, prijs 179 euro. nog altijd niets ontvangen ,zelf geen bevestiging van betalen. al een mail gestuurd maar geen reactie. en ze hebben blijkbaar alleen engelstalige hotline? bizar vind ik. weet hier iemand wat ik moet doen?? en ohja heb wou vandaag nog een mail sturen maar men bestelnr zou niet meer bestaan :(

door Heleen @ 25-01-2012 om 10:17
1/5 Star

Heb 23 dec 2011 een bestelling geplaatst en betaald(67 euro) maar niets ontvangen na wat heen en weer gemail konden ze mijn betaling niet traceren( nou ja, hoe moeilijk kan het zijn). Bewijs opgestuurd naar een door hun genoemd mailadres, maar sindsdien is het opvallend stil. Mail gestuurd dat ik aan hun klantvriendelijkheid en betrouwbaarheid tweifel. Overweeg nu aangifte te doen en bv opgelicht in te seinen als dat al niet door iemand anders is gedaan.


door diana @ 12-12-2011 om 08:29
4/5 StarStarStarStar

ik bestel al 1 jaar bij zooplus maar heb tot nu toe nog geen problemen met hun gehad. Het enige wat ik vervelend vind is dat de gene die het levert aan je deur er een zooitje van maak ze donderen het gewoon beneden in de gang en iedereen kan daar bij komen want ik woon namelijk in een flat.

het is nu alleen dat ik al een paar dagen niet op de site kan komen van zooplus weet iemand hier van of zijn er mensen die het zelfde probleem hebben


door Moniek @ 26-10-2011 om 15:50
1/5 Star

door Ronald Schouten @ 26-10-2011 om 01:28
5/5 StarStarStarStarStar

Een bestelling gedaan bij Zooplus.nl voor de eerste keer. Met betalen ging het eerst wat mis omdat ik betaling achteraf wou doen.. Bleek mijn adresvaliditeit ofzo niet goed te zijn. Opnieuw heel de bestelling gedaan en via Ideal besteld. Dit ging goed. Ik schrok wel een beetje van alle verhalen die ik op internet las bij mensen die ook iets besteld hadden bij Zooplus.nl. Ik moet zeggen ik heb nergens last van gehad.

Ik kan alleen maar zeggen een TOP webwinkel. Goedkoop, Snelle service en het pakket zag er ook piekfijn uit. Zelden zo goed een pakket ontvangen. Netjes ingepakt en opgevuld met luchtzakken (vrij grote doos) Factuur netjes per mail en ook nog in het pakket meegestuurd met 10% korting op voer voor de volgende bestelling. Ook kreeg ik al meteen korting omdat ik een nieuwe klant ben. En omdat ik ook nog boven een bepaald bedrag kwam kreeg ook al gelijk een cadeau meegestuurd.

Met klachten of vragen retour zenden heb ik allemaal geen ervaring mee omdat het allemaal tot in de puntjes geregeld is. Wel jammer dat ze geen webwinkel keurmerk hebben wat het wat minder betrouwbaar maakt.

Wat me later ook opviel is dat je voor elke euro die je uit geeft een punt krijgt die je later weer in kunt leveren voor GRATIS producten. Het kan niet op bij Zooplus

Ik kan alleen maar zeggen een super webwinkel. Met een leuk beloningssysteem. Dus niet bang zijn voor de voorgaande berichten op deze website.

Met vriendelijke groeten,

Een supertevreden klant.

Ronald Schouten

PS: plaats deze review ook even op andere websites. want ik vind dat deze webwinkel het echt verdiend na zoveel slechte berichten!!


door Johan @ 23-10-2011 om 09:11
5/5 StarStarStarStarStar

Ben heel tevreden over Zooplus. Mijn bestelling werd heel snel geleverd. De producten zijn allemaal van goeie Duitse kwaliteit, dat is in veel Nederlandse dierenwinkels wel anders! Ook zijn ze goedkoop als je prijzen gaat vergelijken. Dan nog 'es gratis verzending, ik vind het echt een aanrader.


door van Voorst @ 17-10-2011 om 12:44
2/5 StarStar

Helaas hetzelfde verhaal als andere gedupereden. Via iDeal 50.- betaald, kreeg melding dat het mislukt was en na bellen dat er storing met iDeal was. Toch vreemd dat het wel is afgeschreven. De telefoonlijn loopt ws. via Tibet , Rusland en Polen zodat er allerlei talen gemixed kunnen worden en de verbinding bijzonder slecht is.

ofwel: KIJK UIT!


door esther @ 26-09-2011 om 10:00
5/5 StarStarStarStarStar

ik bestel al een paar jaar bij zooplus,van voeding tot krabpaal /katten bakken.alles altijd snel geleverd en prima verpakt.Mijn laatste bestelling was een katten huisje,helaas was er wat afgebroken.ik heb een mail gestuurd.ik kreeg diezelfde dag reactie of ik foto,s wilde doorsturen.daarna gelijk een een reactie.ik kreeg een korting dat zou 5tot7 dagen duren voordat het op mijn rek.zou staan.wat schept mijn verbazing het stond er de volgende dag al op.

dus ik kan niet anders zeggen dan:goede producten en zeker goede service!!!!!

 

 


door Michiel @ 12-09-2011 om 09:36
1/5 Star

Wat een rot winkel! Al 2 keer een bestelling hier gedaan. Beide keren ging het om voer, beide keren had mijn hond honger! Ze beloven een snelle levering, maken een T&T aan en vervolgens pakket niet bekend bij PostNL. Geven PostNL de schuld en het blijkt bij Zooplus te liggen.

Daarnaast absurd dat je een engelse helpdesk aan de lijn hebt volgens mij over een inbelverbinding uit 1920. De kwaliteit van het engels laat te wensen over evenals de service van de helpdesk.

 

Wat een afknapper


door Marga @ 01-09-2011 om 19:00
5/5 StarStarStarStarStar

Altijd goede ervaringen gehad met bestellingen. Nu ontbrak er vorige week een groot deel van de bestelling, de doos was kapot.

Na wat gebel en email heb ik vandaag een groot deel van de verloren gegaande spullen alsnog toegestuurd gekregen en voor de rest zou ik over een paar dagen mijn geld terug krijgen.

Prima service


door Emile @ 06-08-2011 om 00:08
5/5 StarStarStarStarStar

door Ilona @ 27-07-2011 om 10:54
1/5 Star

Zeer slecht, wacht nog steeds op mijn bestelling, heb wel al netjes betaald via Ideal. Telefonisch (engels) krijg je een Oostblokker deze weet nergens van af. Schriftelijk wat wel in nederlands kan, krijg je gewoon geen antwoord. Nog even afwachten en anders een zaak beginnen voor geld terug, ppppfffff conclusie 1 x maar nooit weer!!


door Karlijn @ 13-07-2011 om 08:12
1/5 Star

Het is ECHT drie keer niks!

Wacht al een maand op mn geld, ze hebben spullen niet geleverd waar ik wel voor heb betaald. Nu begint het getouwtrek, hun zeggen dit overgemaakt te hebben en dat ik maar contact met zoeken met mijn bank. Die zegt dat er helemaal niks is overgemaakt en ik waarschijnlijk naar mn geld kan fluiten!!

Lekker is dat.

 


door Yvonne @ 04-05-2011 om 11:50
5/5 StarStarStarStarStar

ik heb al 2 keer  dingen besteld bij zooplus voor mijn konijn. is elke keer op tijd geleverd, mooie spullen, alles helemaal in orde. ik ben erg tevreden over zooplus. ga er zeker vaker dingen bestellen.


door Jenny @ 26-03-2011 om 09:57
4/5 StarStarStarStar

wij hebben een hondenmand besteld, betaald, snel ontvangen, prima kwaliteit!


door Gh Goustovsky @ 23-02-2011 om 18:00
1/5 Star

Voor de tweede keer een flinke deuk op gelopen bij deze zaak.

Eerst in 2007 met een heel slecht konijnenhok [zie de uitzending van kassa , het konijnenhok ] met de belbus daar na toe gegaan en toen kreeg ik eindelijk mijn geld terug.Nu weer gezeur om een hondenhok.Stata op de site voor 64.90 .Na dat ik de voorwaarden ontekend hat [ anders geen bestelling ] kwam na een dag de rekening. Groot was mijn verbazing toen ik de rekening een dag later kreeg 69.90.Er zijn vele mailtjes heen en weer gevlogen maar jullie begrijpen het al.Betalen zal ik en wel 69.90.Want net op het moment dat ik bestelde koste het hok 69.90 de dag ervoor 64.90 en de dag erna ook 64.90.Ik laat het hok terug halen en wil mijn geld terug.Ben benieuwd hoe snel dat gaat.

Gh goustovsky


door Gh Goustovsky @ 23-02-2011 om 11:20
1/5 Star

Goedemorgen,
 
Ik heb toch nog eens na gedacht over wat U mij uit legde over dat meenemen van de prijs nadat ik de voorwaarden ondertekend heb.
De voorwaarden moet je onder tekenen omdat je anders de bestelling niet krijg.
Voor die tijd weet je als consument dus niet dat het hok duurder is geworden en zit je er aan vast.
Dit riekt naar oplichting.
Op 3 november 2007 ben ik met de belbus van kassa op pad geweest .
Dat ging ook over een konijnenhok van U.
Ik heb veel moeite moeten doen om mijn geld terug te krijgen maar heb het uiteindelijk wel gekregen.
Daarna dik tevreden geweest over jullie en dat ook laten weten.
 
Dat is nu dus over en ik weet niet of ik het er bij laat zitten.
Dit doet U bij andere consumenten natuurlijk ook.
 
Eerst tekenen voor de voorwaarden en dan zie je pas dat het product duurder is..
Dan is helaas de bestelling al verstuurd.
 
 
In 2007 vroegen ze mij om te bellen als er klachten bleven komen over jullie bedrijf.
Waren ze altijd blij mee.
 
Misschien toch weer een telefoontje naar kassa waard.
 
Gh Goustovsky.

Vrijdag komen ze het hok terug halen ..

Nu nog mijn geld terug.

Ik ben klaar met die lui.

Ik heb alleen dit jaar in de eerste 6 weken al voor 270 euro bij ze gekocht.

Reken maar uit wat dat in 20010 geweest moet zijn.

Ik heb veel dieren dus die moeten veel eten hebben maar niet meer van zooplus.

 

Gr G hGoustovsky


door Gh Goustovsky @ 23-02-2011 om 11:17
1/5 Star

Goedemorgen,
 
Ik heb toch nog eens na gedacht over wat U mij uit legde over dat meenemen van de prijs nadat ik de voorwaarden ondertekend heb.
De voorwaarden moet je onder tekenen omdat je anders de bestelling niet krijg.
Voor die tijd weet je als consument dus niet dat het hok duurder is geworden en zit je er aan vast.
Dit riekt naar oplichting.
Op 3 november 2007 ben ik met de belbus van kassa op pad geweest .
Dat ging ook over een konijnenhok van U.
Ik heb veel moeite moeten doen om mijn geld terug te krijgen maar heb het uiteindelijk wel gekregen.
Daarna dik tevreden geweest over jullie en dat ook laten weten.
 
Dat is nu dus over en ik weet niet of ik het er bij laat zitten.
Dit doet U bij andere consumenten natuurlijk ook.
 
Eerst tekenen voor de voorwaarden en dan zie je pas dat het product duurder is..
Dan is helaas de bestelling al verstuurd.
 
 
In 2007 vroegen ze mij om te bellen als er klachten bleven komen over jullie bedrijf.
Waren ze altijd blij mee.
 
Misschien toch weer een telefoontje naar kassa waard.
 
Gh Goustovsky.

 

De mail heb ik naar Zooplus gestuurd na een ellenlange mailwisseling.

Niets mag baten ik moet gewoon 69,90 betalen.

 

IK HEB lATEN WETEN DAT IK HET HOK WIL RETOURNEREN.

IK HEB EEN RETOUR NUMMER ONTVANGEN EN VRIJDAG KOMEN ZE HET OP HALEN.

NU NOG MIJN GELD TERUG ZIEN TE KRIJGEN.

MAAR ALS DAT NET ZO GAAT ALS BIJ DE MEESTEN HIER DAN WEET IK HET WEL.

ALLEEN HEB IK DAN WEL EEN VERRASSING VOOR ZE.

 

WENS JULLIE STERKTE .

 

GR GH GOUSTOVSKY

 


door Micheal @ 19-12-2010 om 11:45
2/5 StarStar

Ik heb hier ook een bestelling geplaatst, maar het liep niet geheel vlekkeloos. Nu dan toch eindelijk binnen. Wel netjes verpakt.


door Brouwer @ 04-12-2010 om 15:30
5/5 StarStarStarStarStar

Ik heb een aversie ven het bestellen bij webwinkels.

Bestel echter al jarenlang voor 120 -150 euro Bij Zooplus.

Reken af met Ideal en heb de bestelling meestal binnen de termijn in huis.

Omdat de bezorger weet dat er tot nu toe altijd iemand thuis is sleept hij de zware doos tot aan de voordeur en zijn de zaken (zo ook  gisteren bij een veneinige koude) binnen een minuut geklaard.

Met alle onderstaande verhalen moet ik er dus rekening mee houden dat het een keer mis gaat (kans berekening)


door Sylvie @ 29-11-2010 om 11:34
3/5 StarStarStar

Ik had op 14/11/2010 hier een melding geplaatst, nu is het wel zo dat ik na lang aandringen en constant dezelfde mail had gestuurd, ik nu wel mijn bestelling heb ontvangen, weliswaar na een maand maar toch uiteindelijk heb ik mijn bestelling in goede staat ontvangen.  Ik had de bestelling keurig betaald maar bij de klantenservice wisten ze mij te vertellen dat er een storing was in hun banksysteem en dat ze mijn betaling niet hadden ontvangen.  Ik heb het er dus niet bij gelaten en heb hen bestookt met dezelfde mail, soms wel meerdere keren per dag.  En kijk geduld wordt beloond, wel pas na een maand lang wachten.  Goeie tip geef ik dus aan iedereen: blijven mailen!!!!!


door Hannie @ 25-11-2010 om 21:34
1/5 Star

Dezelfde ervaringen. Besteld, betaald en niets ontvangen.

Kunnen we niet met zijn allen naar de politie of televisie?


door anita terwindt @ 25-11-2010 om 21:24
1/5 Star

Ook ik had een bestelling van 80 euro gedaan, keurig dezelfde dag betaald en vervolgens weken niets gehoord. Ze hadden het geld niet ontvangen werd me meegedeeld. Bankafschrift gemaild. Weer geen antwoord. Toen heb ik de hele bestelling geannuleerd en mijn geld teruggevraagd. Tot op heden geen antwoord!! Dit lijkt gewoon pure diefstal!

Je kan alleen contact opnemen met een formulier op hun website als je inlogt.

Moeten we hier geen politie inschakelen? Of Kassa? Opgelicht?

 


door leon @ 24-11-2010 om 09:31
3/5 StarStarStar

Wij hebben er ook zo de balen in van dat hele zooplus nou eerder zoomin!!!!

We bestellen nooit meer iets bij dit bedrijf, komt met name door de slechte bereikbaarheid!

Hier onder een link die je kan aan klikken en dan komt er bij hun een negatieve ervaring binnen hopelijk met genoeg klikken dat ze er iets aan gaan doen.

http://www.zooplus.nl/contactFeedback/6259916961703


door anja @ 18-11-2010 om 15:31
1/5 Star

ik heb 4-11-2010 een bestelling gedaan. deze meteen via internet betaald maar geen pakketje gekregen. email gestuurd kreeg als antwoord dat er geen betaling binnen gekomen was. moest maar allerlei gegevens en afschrift van betaling mailen dan kon deze handmatig aan de bestelling gekoppeld worden dat is nu een week geleden. kreeg toen een mail ze hadden een storing in hun systeem ze hoopte dit s'maandags opgelost te hebben het is nu donderdag 18 november heb nog steeds niets gehoord of ontvangen heb vandaag weer een mail gestuurd met bewijs van betaling maar denk dat ik mijn geld kwijt ben.


door Sylvie @ 14-11-2010 om 09:42
1/5 Star

Ik had op 31/10/2010 een bestelling geplaatst bij zooplus, dezelfde dag nog heb ik de betaling uitgevoerd want vermits ik in België woon moest ik een vooruitbetaling doen.  Iedere dag keek ik op mijn account op zooplus en er bleeft telkens "wachten op betaling" staan.  Vrijdag 12 november 2010 was het ineens veranderd, toen stond er ineens "niet verstuurd".  Ik wist niet wat ik las.   ik heb de betaling correct uitgevoerd, de bank heeft mij verzekerd dat de betaling wel degelijk moet aangekomen zijn bij zooplus.  Ik heb al verschillende mails verstuurd maar ook ik krijg net zoals velen hier geen antwoord.  De moed zakt me werkelijk in mijn schoenen want blijkbaar heb je geen poot om op te staan en ik zal mijn geld hoogstwaarschijnlijk nooit terugzien.

Ik vind dit allesbehalve een goeie site, ze zijn ozo goedkoop maar als je iets besteld krijg je gewoon weg niks en ben je gewoon je geld kwijt.  Dit is pure oplichterij!!!!!


door kees @ 13-11-2010 om 20:37
1/5 Star

Mijn beoordeling moet dan ook wel slecht zijn uiteraard...


door kees @ 13-11-2010 om 20:36
3/5 StarStarStar

Verschrikkelijke webwinkel!! Zakken voer kapot binnengekregen en als ik contact opneem dan krijg ik alleen maar engelse of duitse antwoorden terug! Ik krijg geen vergoeding omdat het niet te bewijzen is... En retourneren doen ze niet aan! Hier bestel ik nooit meer in ieder geval!


door Arnold @ 08-10-2010 om 10:27
2/5 StarStar

al een aantal keer iets besteldzonder noemenswaardige problemen. Een grote hondebench met een dekentje, je raad het al, zonder dekentje dus. Deze kwam onaagekondigd een dag later binnen. nu weer een bestelling gedaan, met acceptgiro, hele grote doos met een kattenhuisje erin en nog een paar dingetjes voor de hond. Nu zit er in de doos 1/4 van de gehele kattenhuisje. Hoe is het in godsnaam mogelijk om iets wat door een fabrikant in 1 doos geleverd wordt bij elkaar weg te halen en dan maar 2 onderdelen ervan te versturen. Ik heb nu 4 keer gemaild waarvan 1x in het engels, want dan zou je binnen 24 uur antwoord krijgen, niet dus. We zijn al 4 weken verder en geen reactie. En nog niet betaald gellukig. Mijn tip, begin er niet aan hier iets te bestellen.


door Mirjam @ 05-10-2010 om 14:25
5/5 StarStarStarStarStar

ZEER goede ervaring met deze webwinkel! Na 2 werkdagen zeer netjes verpakt afgeleverd er zat zelfs een leuke brief bij en een kortingsbon en een retourbon voor als het product niet naar wens zou zijn ik ga hier zeker weten vaker bestellen door deze ervaring en de zeer aantrekkelijke prijzen!

ZOOPLUS = EEN AANRADER!


door Paul @ 05-10-2010 om 09:43
1/5 Star

Ontzettend slechte service van dit bedrijf. Ook ik heb vorige week een bestelling gedaan en deze is afgeschreven van mijn rekening. Gaat om 62 euro. Ze blijven echter ontkennen dat ze iets hebben ontvangen. Drie medewerkers van de ING hebben los van elkaar bevestigd dat Zooplus wel degelijk geld heeft ontvangen.

Telefonische medewerkers zijn onbeschoft en ongeïnteresseerd. Op e-mails met afschrift van betaling wordt niet gereageerd. Tot nu toe geen uitzicht op het ontvangen van de bestelde producten.

Ga  niet met dit bedrijf in zee want ze zijn absoluut onbetrouwbaar.


door Nicky_The @ 30-09-2010 om 18:04
1/5 Star

Zeer slecht bedrijf. Heb bijna een week geleden besteld. Volgens mijn bank duurt het overschrijven max 4 dagen. Die zijn om. Zooplus beweerd niets ontvangen te hebben, maar weigert hun bank te bellen. Heb inmiddels ook al 2x mijn afschrift gemaild, maar blijf te horen krijgen dant zij niets ontvangen hebben. Ben blijkbaar 60 euro armer voor niets.

Sterker nog: ik kreeg doodleuk een herinnering dat ze de bestelling max 7 normale dagen vasthouden en in dezelfde mail stond dat een betaling naar het buitenland 7 werkdagen kan duren. Wat klopt hier allemaal niet?! Het is overigens van ING naar ING...

Een overboeking kan niet terug geboekt worden, dus ik kan mijn geld niet terug krijgen via mijn bank.

Nederlands spreken ze er niet! Het is dus een buitenlands bedrijf met een Nederlands email adres!

Zaterdag is het 1 week terug en zal ik aangifte gaan doen.

NIETS BESTELLEN DUS!!!


door Antoinette Kunemund @ 29-09-2010 om 19:38
3/5 StarStarStar

Ik heb vorige week 6 zakken kattenbakgrint besteld en vooruitbetaalt. De betaling was helemaal rond op dinsdag maar op "mijn Zooplus" staat dat het niet zo is. Mijn bank heeft gezegd als ze zaterdag nog niet hebben geleverd dan zorgen hun ervoor dat het geld terug wordt geboekt. En dit verhaal krijgt nog een langer staartje. Ik heb ze gemaild met een fotokopie van de overboeking, ervoor nog gebeld met de Engelstalige service lijn (koel en absoluut niet behulpzaam!).  


door mirella @ 17-09-2010 om 12:09
1/5 Star

Ik heb een bestelling geplaatst bij zooplus echter 3 dagen later kwam de buurvrouw bij me dat ze een pakketje had ontvangen.En ja hoor een pakketje van zooplus met mijn gegevens erop.Ik maak de doos open en tot mijn verbazing zag ik dat ik deze spullen niet had besteld.

Er zat ook een factuur in de doos van mensen die in Horn wonen en ik in Groningen.

ik heb zooplus gemaild maar krijg geen reactie. Heb maar eens contact gezocht met de mensen die op de factuur stonden . Deze geven aan nooit iets besteld te hebben. Sterke nog geen dieren kunnen hebben wegens een allergie van hun dochter.

Inmidels een 2e mail gestuurd en heb hier tot nu toe nog steeds geen bericht over gekregen.

Ik heb de consumentenbond gebeld waar ik lid van ben.

deze geven aan dat ik niets hoef terug te sturen en dat dit voor zooplus ligt.

Ook geven ze aan dat ik zooplus 14 dagen de tijd moet geven om het pakketje op te halen en een schriftelijk schrijfen terug te sturen.

Mocht zooplus niet reageren dat mag ik deze doos als kado beschouwen en hoef ik niets te betalen.

Mochten ze dit niet doen dan mag ik deze spullen als kado beschouwen

Echter mocht zooplus met een rekening komen dan moet ik het laten komen tot een procendure en vooral niet betalen is mij verteld.


door Ron @ 31-08-2010 om 19:01
5/5 StarStarStarStarStar

Kattenluik besteld met i.d.chips €45 goedkoper dan winkels. Werkte echter niet goed (ging niet altijd open, tot grote frustratie v.d. katten. Na telefoontje zonder omhaal een nieuwe toegestuurd gekregen en kon ik de defecte na ombouw enkele dagen in die doos retourneren. Deze functioneerd perfect. Verder koop ik mijn Royal Canin 10kg hier goedkoper en gratis thuisbezorgd, snel en goedkoop. Ik heb niets te klagen tot nu toe.


door wesley0075 @ 30-08-2010 om 15:59
1/5 Star

Nou ik heb op 16-08-2010 10 garnalen besteld bij Zoo minplus en tot op heden al 3x gebeld met die engels talige lijn :S en eerst vertellen ze mij dat ik nog ff moet wachten en laten zeggen ze me dat ik nog 2 dagen moet wachten en dan krijg ik zeker bericht niets van gebeurd dus dus nou maar weer gebeld en mijn bestelling geanuleerd.

dan denk je dat je er van af bent nou niet dus nou moeten ze van allerlij gegevens van mij hebben en dan moet ik nog is eerst wachten tot de anulering er door is en dan moet ik nog is een x op mijn geld gaan wachten.

als ik voor een - 10 rating kon kiezen dan hadden ze van mij echt een dikke min 10 gekregen echt een .............. zaak en totaal niet aan te raden.


door henk de bres @ 17-08-2010 om 08:35
1/5 Star

ongeveer half april een 2e aquariumpomp "hagen fluval4plus" besteld,en vlot geleverd gekregen, daar de 1e pomp al een aantal jaren goed werkte. deze 2e pomp werkte niet goed, dus contact gezocht met zooplus. het aantal emails  en engelse telefoongesprekken wil je niet weten.

de pomp zou worden opgehaald, 3 keer een hele dag thuis gewacht, de 4e keer werd de pomp op 4 juni opgehaald, zou maximaal 6 weken duren, ook zo belachelijk, moet toch binnen een dag of 10 geregeld kunnen zijn.

het is nu 7 weken later, nog niets gehoord, ik neem het verlies van 45 euro maar voor lief, gezien de berichten van andere gedupeerden.


door Hilde @ 16-08-2010 om 12:44
1/5 Star

Ik zit inmiddels ook al bijna een week met Zooplus overhoop. Verkeerde artikel geleverd gekregen, bij retour moet je een nummer vermelden, alleen kan ik niemand per mail of telefoon bereiken die mij dit nummer kan geven of ik krijg geen antwoord.

Heeft één van jullie een emailadres daarop wel geantwoord wordt?

Alvast bedankt!


door Lotte @ 14-08-2010 om 08:30
1/5 Star


Alles uitgepakt en het kussen voor het kattenbed ontbrak. Waarom zouden ze mij willen oplichten door geen kussen in het bed te leveren?

Mailen levert ook niets op.

Ik stelde 2 makkelijke vragen:
1. kan ik het kattenbed retourneren, ik ontvang graag een retournummer; of
2. kunt u mij het kussentje dat in het kattenbed hoort nazenden.

Hieronder de reactie:
Geachte mevrouw Wagner, Hartelijk dank voor uw mededeling en onze excuses voor het ontbrekende dekentje. Voor het ongemak willen wij u een tegoedbon met een waarde van 5 euro korting aanbieden, die u bij uw volgende bestelling kunt inwisselen in het actieveld. Graag horen wij van u of u daarmee akkoord gaat. Met vriendelijke groet, uw service-team van zooplus


Hoezo mededeling? Ik deel niets mede. Geen reactie meer ontvangen op de 2 mails die ik daaropvolgend heb gestuurd.


door Lotte @ 14-08-2010 om 08:25
1/5 Star

Ik post hier hetzelfde bericht als op andere websites:

Wat een ontzettende slechte webwinkel. Begin augustus artikelen besteld. Deze werden niet tussen de 1-2 beloofde werkdagen afgeleverd, maar a la. Daar kan ik mee leven.

Alles uitgepakt. Prima spullen. Alles was er, behalve het kussen in het kattenbed. Waarom zouden ze mij willen oplichten door geen kussen in het bed te leveren?

Contact zoeken met Zooplus gaat zeer moeizaam. De Engelstalige helpdesk kon mij niet verder helpen. Fijn ook dat daar zeer gebrekkig Engels wordt gesproken.
Mailen verloopt niet veel beter.

Ik stelde heel makkelijke vragen:
1. kan ik het kattenbed retourneren, ik ontvang graag een retournummer; of
2. kunt u mij het kussentje dat in het kattenbed hoort nazenden.

Ik kreeg een reactie van niets:
Geachte mevrouw Wagner, Hartelijk dank voor uw mededeling en onze excuses voor het ontbrekende dekentje. Voor het ongemak willen wij u een tegoedbon met een waarde van 5 euro korting aanbieden, die u bij uw volgende bestelling kunt inwisselen in het actieveld. Graag horen wij van u of u daarmee akkoord gaat. Met vriendelijke groet, uw service-team van zooplus


Hoezo mededeling? Ik deel niets mede. Ik vraag of ik het a) kan ruilen of b) ze mij het ontbrekende dekentje toe kunnen sturen. Geen reactie meer ontvangen op de 2 mails die ik heb daaropvolgend heb gestuurd.

Deze ochtend op zoek gegaan naar meer slechte ervaringen. Pagina's vol!


door wesley @ 09-08-2010 om 16:14
1/5 Star

hallo,

ik heb enige tijd geleden een grote spuitbus anti vlooien en teken besteld

maar deze nooit geleverd gekregen

had ook niet betaald..dat zou via acceptgiro gebeuren.

ondertussen ergens anders besteld en wel netjes in huis binnen 3 dagen!!

maarrrr  toen begon t gezeik...  eerst via mail aanmaningen,daarop gereageerd dat als ik niks ontvang ik ook niet betaal...geen reactie.

en nu per post uit munchen gestalkt worden met aanmaningen en incassokosten en blabla

spuitbus past niet door mn brievenbus dus moest wel aan deur aangeboden worden lijkt mij..  

 

nee dan liever wat meer kwijt en geen gezeik dan nog 1 keer bij dit waardeloze bedrijf bestellen!!!!!


door Ria @ 08-07-2010 om 11:04
4/5 StarStarStarStar

Tot op heden geen problemen gehad met Zooplus. Moet er wel bij zeggen dat ik bijna altijd bij Zooplus Engeland of Zooplus.com bestel. Bij klachten mail je dan met het hoofdkantoor van Zooplus. Ik betaal met een Creditcard zodat ik bij het uitblijven van levering mijn geld terug krijg. Een tijdje geleden is er bij Zooplus.com een pakketje zoek geraakt en is dat netjes nogmaals verstuurd. Tussen de vraag waar mijn pakketje was gebleven en het opnieuw versturen zat amper een dag.


door Ferdibe @ 26-03-2010 om 13:34
3/5 StarStarStar

Hallo,

Ik hen 24-03-2010 een bestelling gedaan. Kan volgen mijn zooplus zien dat alles in 1 pakket geleverd zou worden. Wat een verbazing als blijkt dat er 1 doos komt met slechts 1 deel van een bestelling van 4 artikelen.

Ik heb ze een mail en een fax gestuurd met de vraag waarom er niet vermeld is dat de bestelling in gedeeltes komt. IK ben benieuwd, ik hoop voor zooplus dat ze alles leveren.

Groeten Ferdibe


door abracadavra @ 25-12-2009 om 11:02
3/5 StarStarStar

sorry!

moderator: u mag mijn laatste 2 berichten wissen.


door abracadavra @ 25-12-2009 om 11:01
3/5 StarStarStar
kapot geleverde aquariumpomp, deze was ingepakt in een te grote doos zonder stootmateriaal, dit zal de reden wel geweest zijn dat de pomp kapot is. gebeld met het Duitse zooplus (+491805110051), daar kreeg ik iemand aan de lijn die ook Engels spreekt. Hij vertelde me dat 30-12-2009 mijn pakje opgehaald zal worden tussen 13-16uur. Zooplus heeft uit eigen initiatief een 2e bestelling voor mij geplaatst zodat ik de 2e pomp z.s.m. geleverd krijg. Voor nu is de beoordeling voldoende omdat ik erg netjes tewoord ben gestaan, en dat er aan een oplossing word gewerkt. Als mijn 2e pomp geleverd is en alles netjes geregeld is met de retour en betaling dan ga ik deze beoordeling aanpassen.
Groet Rob

door abracadavra @ 25-12-2009 om 10:57
3/5 StarStarStar

 

kapot geleverde aquariumpomp (Eheim 2224)
De pomp was ingepakt in een te grote doos zonder stootmateriaal, dit zal de reden wel geweest zijn dat de pomp kapot is. Ik heb telefonisch contact gehad met het Duitse zooplus
(+491805110051), daar kreeg ik iemand aan de lijn die ook Engels spreekt. Hij vertelde me dat 30-12-2009 mijn defecte pomp opgehaald zal worden tussen 1300-1600uur. Nadat ik via het contactformulier een aanvraag heb gedaan van retour heeft zooplus uit eigen initiatief een 2e bestelling voor mij geplaatst zodat ik de 2e pomp z.s.m. geleverd krijg. Voor nu is de beoordeling voldoende omdat ik erg netjes tewoord ben gestaan, en dat er aan een oplossing word gewerkt. Als mijn 2e pomp geleverd is en alles netjes geregeld is met de retour en betaling dan ga ik deze beoordeling aanpassen (of een nieuwe beoording maken als aanpassen niet mogelijk is). Groet Rob

door abracadavra @ 25-12-2009 om 10:54
3/5 StarStarStar

 

kapot geleverde aquariumpomp (Eheim 2224)
Tijdens het uitpakken zag ik dat de pomp een afgebroken klem had waarmee je het pomp gedeelte op het filterhuis klemt, de pomp was ingepakt in een te grote doos zonder stootmateriaal, dit zal de reden wel geweest zijn dat de pomp kapot is. Ik heb telefonisch contact gehad met het Duitse telefoonnummer 0049 1805110051. Daar kreeg ik een meneer aan de lijn die ook Engels spreekt. Hij vertelde me dat woensdag 30-12-2009 mijn defecte pomp opgehaald zal worden tussen 1300-1600uur. (zelf gekozen dag) Nadat ik via het contactformulier een aanvraag heb gedaan van retour heeft zooplus uit eigen initiatief een 2e bestelling voor mij geplaatst zodat ik de 2e pomp z.s.m. geleverd krijg. Voor nu is de beoordeling voldoende omdat ik erg netjes tewoord ben gestaan, en dat er aan een oplossing word gewerkt. Als mijn 2e pomp geleverd is en alles netjes geregeld is met de retour en betaling dan ga ik deze beoordeling aanpassen (of een nieuwe beoording maken als aanpassen niet mogelijk is).
Groet Rob

door Hans Andree @ 08-12-2009 om 16:15
1/5 Star

Wij kregen vandaag alweer een email van Zoo-min met het verhaal dat zij geen PDF kunnen openen en of wij de gegevens willen printen en opsturen naar München, Duitsland.
Dat willen we best hoor, alleen niet voor de 5e keer !
Zij zijn in het bezit van alle gegevens : print van onze bank, bankrek. nummer, transactie-datum, bedrag etc.
En toch blijven volhouden dat het geld niet bij hun is aangekomen.
Alsof dat zou kunnen met een iDeal betaling :)
Wij kunnen nog steeds fluiten naar ons geld....je zou het er van aan je hart krijgen, zo machteloos als je hierin bent.
Geen enkele instantie kan helpen....
-de rechtsbijstandverzekering niet omdat het een claim is van onder de 200 euro,
-onze SNS bank niet
-de ING bank van Zoo-min niet (logisch, mogen natuurlijk geen info . aan derde verstrekken )
- iDeal niet
-Politie niet ( wel aangifte gedaan )

Diefstal & oplichting.
En niemand doet er iets aan......treurig.
Nogmaals. je bent machteloos & je geld gewoon kwijt.
Schandalig.


door Karin @ 05-12-2009 om 22:47
4/5 StarStarStarStar

Gisteren (vrijdagmorgen) besteld en vandaag al geleverd! Kreeg keurig een mailtje met het track en trace nummer. Betaald met Ideal. Het pakket was goed verpakt, alles zat erin, en de overige ruimte was opgevuld met luchtzakjes. Ik en mijn dieren zijn er blij mee!


door menno @ 18-11-2009 om 14:11
1/5 Star

Hele slechte service en site, ik zou hier niets bestellen. Ik denk dat ik ook naar mijn geld kan gaan fluiten! Heb maanden geleden wat besteld en betaald en nu vertellen ze me dat ik niet betaald heb, terwijl ik een bevestiging van mijn bank en zooplus heb. Ik voel me zwaar opgelicht


door rosanne @ 18-11-2009 om 14:07
3/5 StarStarStar

Zooplus leek een goede site met snelle levering, maar schijn bedriegd!!! Ik ben zeer ontevreden, bestel namelijk vaak spullen via internet maar heb nog nooit zoiets meegemaakt! Ik heb weken geleden hier een konijnenkooi besteld en de levering was 1 tot 2 dagen stond er, dit is dus niet waar. 2 weken later had ik de kooi niet maar ik had wel betaald. Ik heb toen gemaild omdat bellen niet mogelijk was, en ik kreeg een week later een mail terug dat er wat was fout gegaan en ik de bestelling binnen 24 uur in huis zou hebben, een week later had ik het nog niet, ik weer gemaild en ze hadden de kooi niet meer op voorraad ik zou de kooi over een week krijgen, nou ik weer wachten, 9 dagen later nog niet. Nu heb ik meer dan een week geleden mijn geld terug gevraagd, en nog geen reactie gehad.. Ben benieuwd of dit nog gaat gebeuren want heb al meerdere reacties van mensen gelezen die dus niet hun geld terug krijgen.

Mijn advies is dan ook, BESTEL HIER NIETS!! Het lijkt allemaal prima maar dat is dus echt niet waar.


door Maatje @ 10-11-2009 om 15:24
1/5 Star

Al een paar keer dingen besteld en het werd naar tevredenheid afgehandeld. De laatste keer werd de bestelling echter niet compleet geleverd en toen begon de ellende. Inmiddels wacht ik reeds 2 maanden op de ontbrekende produkten, die al lang betaald zijn. Ik heb de indruk dat ik naar m'n geld kan fluiten, op mails wordt domweg niet meer gereageerd. Ik laat 't er niet bij zitten.


door Petra @ 28-09-2009 om 15:53
1/5 Star

Ik heb spijt een bestelling geplaatst te hebben. Daar waar je bij andere internet shops in ieder geval de mogelijkheid hebt voor persoonlijk contact, laten ze het hier afweten. Bestelling geplaatst, betaling gedaan en nog steeds blijft de status, "wachten op bestelling". Kan iemand me aangeven dat het goed komt maar bijvoorbeeld een week duurt?

 


door david @ 29-03-2009 om 20:15
1/5 Star

In eerste instantie lijkt dit een fijne webshop, ik heb er dan ook al een paar keer besteld. maar als er iets misgaat begint de ellende. je kunt namelijk geen contact met ze opnemen. er is een formulier op hun website waarmee je mails kan sturen, maar ik heb er al meerdere gestuurd en wekenlang gewacht, er komt gewoon geen antwoord. dus ik denk dat ik naar mijn geld kan fluiten.



Heb jij al eens wat besteld bij deze shop? Deel deze ervaring met de rest van Nederland! Geef een rating en beschrijf de ervaring die je hebt. 

Uw Rating:
Uw Naam:
Uw E-mail: (wordt niet openbaar gemaakt)
Kleur van gras? (beveiliging test)
Ja, Shop Ervaringen.nl mag mij speciale aanbiedingen sturen!